Vierailija

Minä luulin jo vieroittuneeni näistä poliisisarjoista, kun CSI:kaan ei ole enää aikoihin napannut, mutta nyt olen taas tukevasti koukussa. Ja kuka olisi uskonut, kuinka hot Thomas Gibson voikaan olla hieman vanhempana ja vakavammassa roolissa!?! Ei se muistaakseni noin namu Dharmassa ja Gregissä ollut.

Kommentit (8)

Mut joo,täysin sama vika kuin ap:lla :) CSI oli ennen suosikki,mut ei kyllä jaksa enää innostaa,toistaa liikaa itseään... Nyt koukussa tuohon :D:D

JIMin Sleepers sell on kans toinen mihin yhtäkkiä koukutuin.

Tosi hyvä sarja. Samat rikoskuviot kun CSIssä ynnä muissa, mutta ei tarvii katella niitä palaneita ja mätäneviä raatoja mitkä oikeesti jo kyllästyttää aika pahasti monessa sarjassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja jopa niistä ruumiista :D kun niihin mentiin " sisälle" jne. Nyt siitäkin on kyllä tullut vähän raaempaa,että ei enää niinkään sen tavoitteellisuuden takia näytetä niitä vaan just sen shokkielementin...

Tuossa taas on ihanan pohdiskelevampi meno.. mun mielestä

t. 2

Ja kakkonen on oikeassa, Dharmassa ja Gregissä hahmo oli niin lälly, että se peitti näyttelijän ilmeisen seksikkyyden. Mutta Hotchin hahmossa, on tosiaan todella namupala. Eikä paha ole se Morgania esittäväkään, on todella kaunis mies ja se nuori nerokin on nimenomaan hahmona jotenkin aika suloinen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat