Seuraa 

Ensi viikolla on niskapoimu ultra, ja mies ei pääsekään mukaan ennakkosuunitelmista poiketen :( Onneksi on nähnyt jo pikkuisen kahteen kertaan ultrassa. Kuvanhan sieltä käsittääkseni saa mukaan, mutta onko sitä vauvan liikkumista siellä mahdollista nauhoitta mitenkään ja ottaa mukaan kotiin? Kyseessä on siis julkisen puolen ultraus.

Kommentit (6)

Moi,

me otettiin ekassa raskaudessa ultrassa videokuvaa siitä ruudusta ja hyvää kuvaa saatiin. Nyt toisella kerralla lääkäri ei antanut lupaa kuvata :-(. Eli lääkäreissä voi olla eroa antaako kuvata vai ei.

Toinen juttu on sitten se, että itse et luultavasti kyllä pysty kuvaamaan... Meillä ainakin se näyttö on ultrattavan vieressä siten, että hyvä jos itse olen ollenkaan nähnyt kuvaa (tärkeintähän tietty onkin, että lääkäri näkee hyvin!). Lääkäri tuskin sitä suostuu sinulle kuvaamaan, mutta kannattaahan sitä kysyä, että onnistuisiko mitenkään kun mies ei päässyt mukaan.

Onnea ultraan!

KP rv 28+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mun mies on röntgenissä töissä (tosin siellä ei tehdä gyn. ultria) Niiden uusimmassa ultraäänilaitteessa on mahdollisuus ottaa USB-tikulle dataa. Siitä ei saa tavallisia paperiprinttejä enää ollenkaan, joten kannattaa kysyä millainen laite on ja miten kys. yksikössä nauhoitukseen suhtaudutaan.

..on ihan yleinen tapa nykyään että koko ultra-tutkimuksen saa filmille, eikä tarvitse muuta kuin ottaa se videokasetti mukaan käynnille niin koko vauvan tutkiminen otetaan ultrakoneesta nauhalle. Eikä ole koskaan kielletty ainakaan minulta, päin vastoin siitä muistutetaan että muista ottaa se filmi mukaan...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat