Vierailija

Kommentit (11)

Alkuun tavattiin puistossa tai kahvilassa äitien ja lasten kesken, mutta aika pian ruvettiin tapaamaan toistemme kotona ihan koko perheen voimin. Harvinaista kun miehetkin sattui niin samanoloiset, että tulevat hyvin juttuun. Sukulaiset asuvat kaikilla aika kaukana, niin tällaiset ystävät ovat muodostuneet aika korvaamattomiksi. Lastenhoitoapuakin on löytynyt aina tarvittaessa, kun kaikilla meillä sama ongelma sukulaisten puuttumisen vuoksi. Toisaalta kun lapsetkin ovat tuttuja keskenään, niin on helppo ottaa toisen lapset vaikka yökylään viikonloppuna. Tätä myös aika paljon harrastettu, saa se oma parisuhdekin laatuaikaa :)

Kun monet on niin ympäripyöreitä, tyyliin missä asuu ja kuinka vanha lapsi. Kun ei kai se tarkoita, että tulee automaattisesti hyvin juttuun kun on lapsia molemmilla. Olis kai hyvä, että olis edes vähän samantyylisiä. Eikä huvita vastata jokaiselle ja ruveta tiukkaamaan elämänfilosofioita...

Ja tosiaan olis kiva löytää vaikka lenkkiseuraa, oon niin laiska lähtemään itsekseni päivällä ulos. Kaikki kaverit töissä ja elää superkiireistä elämää!

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja onhan siellä niitä, mutta aivan väärällä puolella suomea ja mulle on ollut tarjolla näitä 20-vuotiaita ja en oikein jaksa innostua niin nuorista.

Kaksikin ystävää, joiden kanssa pidetään tiiviisti yhteyttä. Olen myös toisen ystäväni lapsen tuleva kummi. :) Että kannattaa oman kokemukseni perusteella laittaa ilmoitus!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat