Vierailija

Varsinkin te, joilla jo enemmän kuin yksi lapsi! (bongasin teidät tuolta toisesta ketjusta)

Mitä lääkkeitä olette lapsillenne antaneet. Meillä mentiin pelkällä gavisconilla, sen jälkeen kun minut otettiin neljännen lääkärin luona viimeinkin todesta.

Toisen lapsen saaminen mietittyttää, eikä olla vielä uskallettu ryhtyä toimeen. Onko teidän toisella lapsella ollut yhtä paha refluksi kuin ekalla? Miten pienelle olette alkaneet lääkityksen? Oletteko saaneet paremman kohtelun toisen refluksilapsen kohdalla, vai onko teidät edelleen leimattu hysteerikoiksi?

t. vauvakuumeinen ja vauvapelkoinen refluksipojan äiti

Kommentit (5)

Koska sen jälkeen, kun lääkitys saatiin, oli kaikki hyvin ja pärjättiin kyllä.

Mutta meille kun poika alkoi huutamaan 9h iässä (saatuaan ensimmäisen kerran tilkan lisämaitoa), eikä huudolle tullut loppua moneen kuukauteen.

Synnärillä kannoin huutavaa lasta ja aina kun pyysin apua, niin hoitajat tyrkyttivät lisämaitoa, josta huuto tietysti ennestään paheni. Ja imetys meni tietysti pilalle...

Jos joskus saan toisen lapsen, niin varaanko lääkkeet jo synnärilaukkuun ja lääkitsen omin päin? Vai uskooko lääkäri minua jos väitän, että lapseni ei ole nälkäinen, vaan kipeä?

ap

Tää on riittänyt tähän asti, eli pahasta refluksista ei ole kyse. Ei ole muita lapsia, onko se jotenkin perinnöllistä vai?

Onko teillä muilla tähystetty?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En edes osannut epäillä mitään sairautta. Tältä palstalta lukiessani olen alkanut epäilemään, että josko hänellä olisi ollut tuo refluksi...

ja mua ei oo otettu tosissaan ennen kuin sanoin, että gaviscon on auttanut. Siihen asti sain valittaa turhaan. Kerran vaan menin tomerasti päivystykseen ja sanoin lääkärille, että tulin nyt kertomaan että aion aloittaa gavisconin antamisen neuvoit niin tai et, paljonko annan. Kun ei sitä ihan noin vaan voi mennä antamaan vaikka reseptivapaata onkin.

Siihen saakka olin papereissa väsynyt äiti... Kivat niille. Ei väsyttänyt oikeasti kyllä yhtään.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat