Vierailija

Elikkä olen erään ihmisen kanssa vaihtanut ihan vain muutaman meilin. En oikeastaan tiedä ihmisestä paljon mitään. Nyt tämä sitten pyysi kahville.

Miten voisin kohteliaasti, saattamatta itseäni ns. naurunalaiseksi ja toista väheksymättä, kysyä tältä ihmiseltä valokuvaa?

Tuntuu niin vaikealta lähteä tositosi sokkotreffeille, mitäs jos tämä ihminen ei siinä mielessä kiinnostakkaan yhtään?

Kommentit (9)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

sovituilla tapaamisilla ilman, että näin kuvaa ensin. Aivan katastrofaalista. Tosin kuvan kanssakaan ei aina onnista. Enkä ole mikään ihan pienestä nipottaja.

lähet vaan. tapaatte jossain tosi julkisella paikalla ja mietit pakoreitin ja verukkeen valmiiksi. esim meillä oli käytössä tyttökaverin kanssa se että laitoin vessassa käydessä viestin jos ihminen oli kaamea että soita mulle 5 min päästä. ja sitten kaveri olisi soittanut ja sanonut että mun pitää lähteä jonnekin hätäapuun- lapsia hoitaan kun kaveri menee päivistykseen tai jotain...

ei tarvinnut tuota kyllä käyttää, kun ne ainoat kaksi kertaa meni niin että eka oli ihan mukava ja toisen kanssa iski niin että ollaan nyt naimisissa.

pyydä siltä jampalta kuvaa (reilussa hengessä tosin joudut ehkä itsekin laittamaan omasi). Aikuiset ihmiset kyllä ymmärtää, että sillä ulkonäölläkin on jotain merkitystä, varsinkin kun ei muuten tunne toista.

Tai sitten meet sokkiksille avoimin mielin katsomaan, mikä on miehiään. Sovit sellaisen ajan, että voit lähteä tunnin päästä kiitämään, jos ei oikein kolahda.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat