Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Vein ensimmäsitä kertaa tavaroita myyntiin. Kaupunkimme avoinpäiväkoti tarjosi hyvän tilaisuuden kokeilla kamppeistaan eroon päsyä, ilman riskiä kalliista pöytävuokkrasta. Jokainen sai tuoda tavaransa viikoksi itsepalvelumyyntiin ilmaiseksi. Kuhan hinnoitteli ja asetteli tuotteesa itse ja maksu tapahtui nimikoituihin pilttipurkkeihin. Tuntui tosi järkevältä ja syteemi kaiketi toimii.. itse vain taisin mokata ja pahemman kerran.

Kattelin et joku oli laittanut bodeja pinoon ja lapun päälle 0,80 c kpl ja kome kpl 1,50 tuuliin . Selkeää eikö?

No minä aattelin niputtaa koululaistyttöreni pikkutavaraa saamaan tyyliin. Laitoin isoon läpinäkyvään pussiin mm uusia koteloissaanolevia pampuloita ja koruja. Pieniä kirjelehtiöitä, avaimenperä maskotteja yms pikkutavaraa mitä nyt tytöille kertyy ja tarralapun pussin päälle 0,80 c kpl.

Joku sitten nappasi koko pussin ja pisti pilttipurkkiin sen 80 c. Tää äiti saakin nyt sitten kaivaa kuvetta tytölle.. kun tulin luvanneeksi että hän saapi sitten ne myyntitulot jahka raaskisi jostain ylimääräisestä luopua.

Ois vaaan pitänyt nähdä se vaiva , et ois teippannut jok´ ikiseen nippeliin omat lappunsa.

Kuik ihmeessä mul voi olla näin huona tuuri. Itse en olsi aatellutkaan et joku voisi käsittää et koko läjä maksaisi alle 1 ¿ vaikka kirppisellä on tunnetusti halpaa.

Kommentit (19)

Kyllä tuo nyt oli ihan vain sinun mokasi :(

Anna nyt muutama euro sille tytöllesi, jolle lupasit myyntirahat, jos hän luopuu jostain " roinastaan" . Eihän hän mokannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kyllä hinta piää, kaupassa kuin kaupassa, olla selkeästi merkitty, ettei ostaja joudu arvailemaan, että mitähän myyjä on nyt ajatellut..

kaikki tosiaan pussin sisällä jonka päällä oli hinta, niin varmaan joku vilpittömästi sekaantui. Erijuttu jos ne olisivat olleet jossain avoimessa kiinteässä korissa tms. No joo, ei näin jälkeenpäin oikein voi sanoa..

Jos pusssinpäällä lukee hiussolkeja, koruja, hiuspantoja, kirjelehtiöitä yms pikkutavaraa 0,80 c / Kpl niin en tosiaan myönnä olevani yksinkertainen jos itse lähtisin avattvaa pussia aukomaan ja valitsemaan siitä tarpeellisen. Mutta nyt tosiaan tiedän, et pussi on ihan eriasia kuin laatikko. Täähän os sellainen jokin yleisetisi tiedossa oleva sääntö, jota ei kyllä heti tule ajatelleeksi jos ei ole kirppareilla koskaan käynyt.

Koreissa oli sitten kyllä vaatteita. Mut tosiaan jos luki jollain sukkikset

1 ¿ kpl, niin eipä itselleni tullut mieleen napapa koko 10 sukkakorin laatikkoa kainaloon ja maksaa 1 ¿

Roinnaa ne eivät ollee. Eivät ainakaan tytön melestä. Ja roinasta kukaan maksaisi mitään

Vierailija:

Lainaus:

Kyllä tuo nyt oli ihan vain sinun mokasi :(

Anna nyt muutama euro sille tytöllesi, jolle lupasit myyntirahat, jos hän luopuu jostain " roinastaan" . Eihän hän mokannut.

Vaikka olisi avattava pussi. Yleensähän ne ON avattavia.. tavalla tai toisella :)

Ymmärrän, että harmittaa, mutta moka oli tosiaan sinun, joten koeta nyt vaan kestää harmisi. Ja anna sille tytölle lupaamasi rahat!

Tosin olsivat vartavasten avattavassa ja suljettavassa isossa pussissa .. Sellaisessa vetoketjullisessa tyynypussissa, Helposti siitä näki mitä siinä on ja helposti olisi voinut sen haluamansa ottaa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat