Vierailija

"Minua lähestyi Facebookissa joku Sami Aaltonen valenimeä käyttävä suomalainen mies useita kuukausia sitten, joka tarjosi hänen italialaisten liikemiesvieraiden viihdyttämisestä 20 000e per tyttö, jos tulisin paikalle useamman naisen kanssa. Kävin tapaamassa häntä yhden kerran, jolloin pahaksi onneksi minulla oli mukana pari vanhaa DVD:tä, jotka kuvattiin ex-amerikkalaisen mieheni kanssa Miamissa jossa harrastan seksiä (kotikäyttöön tarkoitettuja vanhoja DVD:tä.) Tämä suomalainen urpo varasti minulta kyseiset levyt ja alkoi kiristämään minua niillä. Hän alkoi lähettelemään viestejä, että niistä on tarjottu kovia summia ja minun täytyy suostua tietynlaisiin seksuaalisiin palveluihin, jotta saan levyt takaisin.

Sovin kyseisen huijarin kanssa treffit seuraavalle päivälle Helsingin keskustaan. Kutsuin myös siviilipoliisit paikalle, jotka pidättivät kyseisen tyypin. Hänet vietiin tutkintavankilaan ja minulle palautettiin seksi DVD´t takaisin. Huh huh....kaikkea sitä näkee! Kyseessä oli joku poliiseille tuttu ihminen kuulemma jo ennestään! Hän lähetteli mulle halventavia ja törkeitä tekstiviestejä, mutta poliisien pidätyksen jälkeen tyyppi on onneksi hiljentynyt. En tiedä onko kyseessä sama tyyppi, joka on sitten ahdistellut muitakin julkkisnaisia. Olin tosi tyytyväinen kun sain hänet kiinni ja poliisit vielä pidättivätkin hänet. Kyseessä on ihan kivan näköinen, pitkä noin 35-vuotias suomalainen mies."

Tämä teksi kopsattu osoitteesta http://www.dollsdancers.fi/diary/diary.php

Kommentit (6)

Ja minä olen sentään aika tiukkapipo. :D

Yllätyin, että Johannahan kirjoittaa sujuvasti. Ja eikö ole totta, että tämä "suomalainen urpo" toimi lainvastaisesti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat