Vierailija

Kommentit (17)

töitäänhän hänkin tekee. Ihan samalla tavalla ollaan toistemme työnteon tiellä. Riippuen siitä mitä teen, lähden käväisemään jossakin, mutta joskus jos on joku keskittymistä vaativa juttu kesken saatan kyllä olla hyvinkin omissa ajatuksissani, sillä parin minuutin katkos saattaa aiheuttaa sen, että takaisin hommaan " kiinni" pääseminen vie monin kertaisen ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä on työn luonteesta johtuen todella meluisa avokonttori ja siihen päälle kun siivooja tulee huudattamaan imuria ja tökkimään pölyhuiskalla kun on puhelimessa niin hermo menee. Tiedän että hän tekee vaan työtään (ja senkin kyllä huonosti), mutta silti ärsyttää. ARGH!!!!

Olen opettaja ja periaatteesta en vie töitä kotiin. Toisinaan jään sitten koululle antamaan myöhäänkin arvosanoja tai korjaamaan kokeita ja silloin totta vie ärsyttää siistijä, joka tulee siivoamaan pöytääni ja pöydänalustoja. Ei siinä mitään, mutta kun se siistijä on niin kova puhumaankin. Puhua pälpättää koko ajan, vaikka näkee, että yritän tehdä töitä.

Jokainen tiesi minä päivänä siivooja tulee siivoomaan huoneensa.

Silti aina koputin, pyysin anteeksi ja kysyin saako tulla siivoomaan. Jos ei käynyt kävin siivoamassa huoneen myöhemmin.

Jos ei voinut siivota oli syy tosi tärkeä. Yleensä kyllä kaikki tekivät töitä samalla kun siivosin.

Nykyään siivoojat tekevät päivisin työt, joka on tiukasti mitotettu, ei siinä jouda odottelemaan.

Itse kyllä siivoilin mieluummin silloin kun toimistossa oli hiljaista, ei ole aina kivaa olla toisten jaloissa. Mutta on kyllä positiivista että siivoojatkin saavat mahdollisuuden tehdä työnsä ihmisten aikaan eikä joskus yöllä tai aamuvarhaisella, vaikka se tarkoittaakin sitä että joutuu hieman häiritsemään toimistotyöntekijöiden työtä. On suurempi mahdollisuus täysiin työpäiviinkin, aikaisista aamutunneista ei paljo palkkaa kerry.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat