Vierailija

Minulle on pari kertaa tapahtunut tosi outo juttu puhuessani, viimeksi tänään. Töissä selitin kiireessä että täytyy mennä takaisin konserttiin kun tarkoitin siis kokoukseen. Konserttiin?????Tuntui aika hämmentävältä, kun huomasin mitä sanoin mutta en jäänyt korjailemaan vaan häivyin...Samoin on käynyt kerran aikaisemminkin eli sanoin armeija kun piti sanoa asema. Tästä on jo useampi kuukausi aikaa.

Olenko tulossa hulluksi, menettämässä puhekykyni vai mitä ihmettä??Joudun aika paljon työssäni puhumaan, niin alkaa pelottaa että alan puhumaan ihan puuta heinää jatkuvasti :-(

Univajetta löytyy ja pieni lapsi, jos se nyt jotain selittäisi...

Onko täällä ketään neurologia tai muuten asiasta tietävää? Kommenttia pliis!

Kommentit (7)

Kuulostaa varsin tutulta tuo sanasekoilusi! Olen kokenut sekä itse yliväsyneenä että kavereilta. Hämmentäväähän se on, ja vähän huolestuttavaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Univaje aiheuttaa paljon rajumpiakin juttuja kestäessään tarpeeksi kauan. Menee muisti, tulee oppimisvaikeuksia ja keskittymisvaikeuksia. Rupea hyvä ihminen nukkumaan kunnolla, panosta oikein siihen.

Ja kyllä tollasia sanavirheitä voi tulla kenelle tahansa. Tosiaan eivät ole oire aivokasvaimesta.

Minulta häviävät sanat välillä kokonaan. "Hei laitatko tuon...tuon...tuon...pyyhkeen (kyseessä tiskirätti)...tai sen...niin laitatko...öööh..."

On vain todella hämmentävää huomata että on sanonut jotain kummallista, varsinkin töissä. Onneksi tätä (toistaiseksi) ei ole sattunut usein. Kaipa se menee väsymyksen piikkiin...ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat