Vierailija

Minä en ainakaan pysty olemaan syömättä, kun nenään eteen tuodaan herkullisia leivonnaisia. Kotiin en koskaan osta mitään keksejä ja pullia.

Kommentit (12)

Mun mielestä on säälittävää, jos kaikki kiva pitää kieltää kaikilta muilta, kun yhdet heikkoluonteiset eivät pysty joskus sanomaan "ei" tarjotulle nannalle. Ei kaikkea eteen kannettavaa ruokaa tarvitse syödä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

eikä pullaa juuri tee mieli kahvipöydässä, kun niitä päivät pitkät vääntelet :) Pitäisi olla välillä karkkitehtaalla töissä, jos sillä pääsisi suklaasta ja karkeista eroon.

Lainaus:

Jos lapsilta kielletään karkit niin silloin pitää aikuisilta kieltää myös herkut.

Kuka tässä karkkeja on lapsilta kieltämässä. Annetaan vain niille aikuisille, jotka haluavat pitää kiinni karkkipäivästä, tähän paremmat mahdollisuudet.

Kai nyt itsekin ymmärrät, että aikuiset ovat hieman eri asia kuin lapset. Lapsille ei voi antaa samaa vastuuta terveydestään kuin aikuisille, eikö? Aikuiset saavat mm. käyttää alkoholia, polttaa tupakkaa, pelata uhkapelejä jne.

Lisäksi saamme erikoiskahveja. Mansikka-aikaan mansikoita, nyt omenia ja aina kauden herkkuja välipaloiksi.

Työpaikka lounaat ovat myös kulinaristisia nautintoja ja vieläpä aika terveellisiä esim välimeren ruokavalion tyylisiä. Tj on heikkona viineihin ja hakee usein vielä mielestään sopivia viinejä pöytään ruokajuomiksi. Kaikki tämä maksaa työntekijöille alle 5 euroa päivässä ja nautin!, vaikka palkkaani saisi kyllä nostaa... En minäkään pullaa haluaisi, mutta tuo kakuttelu on kohtuullista, kun ottaa huomioon kaiken muun hyvän mitä saamme nauttia.... myös terveellistä ruokaa.

köyhä työnantaja ettei tarvii uneksiakaan pullasta saati kakusta. Paitsi sillon kun joku lähtee muihin hommiin, niin saadaan kakkukahvit, jotka lähtijä on itse kustantanu.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat