Vierailija

koska miten voi tietää kandeeko pettää, jos ei koskaan petä? Siis jos pettäminen sitten maistuu, niin jatkakoon ne jotka tykkää. TURHAAN ARVOSTELETTE TE JOTKE ETTE MITÄÄN TIEDÄ KOKEMUKSESTA!!!

Kommentit (8)

Vierailija:

Lainaus:

itse asiassa oon 25v. Mul on kaks lasta, oon aviossa saman miehen kaa ollu jo 4v. Meillä on lapset; 1 ja 4v. (itteasias luulen et nuorempi ei oo mun miehen). Mäainaski petän kerran pari kuussa, se antaa virtaa arkeen ja säpibnää, ei aina sitä samaa paskaa arkee.

Muistatko mitä siinä avioliittovalassa luvataan?

Siis vaikka oletetaan että itse en olisikaan pettänyt, mutta olen tullut petetyksi, niin tiedän ainakin totisesti sen miltä tuntuu se kun minua petetään!

Siinä on koko mielenterveys melkoisella koetuksella ja perhe riekaleina. Mutta mitäs siitä, kunhan se saa vierasta vehjettä joka sitä haluaa...

Olet ihmisenä ihan täys paska!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

itse asiassa oon 25v. Mul on kaks lasta, oon aviossa saman miehen kaa ollu jo 4v. Meillä on lapset; 1 ja 4v. (itteasias luulen et nuorempi ei oo mun miehen). Mäainaski petän kerran pari kuussa, se antaa virtaa arkeen ja säpibnää, ei aina sitä samaa paskaa arkee.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat