Vierailija

Hiton hitto, paska tilanne. Odotan 3v yrittämisen jälkeen toista, mutten uskalla synnyttää!!!! Eka oli aivan karmea kokemus, pimppa repes, lapsi oli sininen, tuli erbin pareesi,ponnistus kesti yli tunnin jne.

Mä en kehtaa mennä pyytämään pelkosektiota (tiedän ettei sekään ole riskitön), mutten uskalla synnyttääkään.

Pelkäsin synnytystä jo esikoisen kohdalla ja kävin pelkopolilla. Jotenkin ne uskotteli siellä että kaikki menee hyvin... eikä sitten todella mennytkään =(

Kommentit (6)

Mulla oli kanssa ihan kamala 1. synnytys ja sen jälkeen jouduin leikkaukseen (josta toipuminen oli ihan hirveää) ja nyt olen taas raskaana ja mua pelottaa sekä synnyttäminen että sektio!

:O

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tyttärelläni on myös erbin pareesi, ja olen ehdottomasti sitä mieltä että seuraava tehdään sektiolla. on olemassa perheitä joilla on syntynyt kaksi erbi lasta. riski saada toinen erbi lapsi on suuri.

redy ry on erbin pareesi yhditys ja sen sivuilla voi käydä suoraan keskustelua erbi perheiden kanssa, suosittelen. löytyy googlettamalla, koska tänne ei saanut linkitää sivua.

Pyydä nyt ensin päästä juttelemaan pelostasi synnytyssairaalaan ja tee selväksi pelkosi. Ei tuo lapsettomuustausta ja hoidot ainakaan vähennä ihmisen kuormitusta näitä vauva-asioita ajateltaessa, joten älä nyt sitä ainakaan ihmettele.

T: myös hoitoja saanut kahden lapsen äiti, jolta toinen alateitse ja toinen sektioitu

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat