Vierailija

Kestää vaan 1v ja 10kk. Vanhustyöstä en ainakaan tykkää.

Kommentit (10)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja hae sitten jos löytyy. mol .fi -nettisivujen kautta löytyy ammatinkuvaukset, tutkinnon kuvauksen koulutusnetistä, ammatinvalintatehtäviä jne. Epäilen suuresti, että saisit lähihoitajan tutkinnon alle 2 vuodessa, jos ei ole alan kokemusta?

Ammatillisiin työvoimakoulutuksiin, varsinkin hyvin työllistäville aloille, riittää kyllä motivoituneitakin hakijoita, ei sinne pakolla joudu. Sen sijaan työttömyyskorvausta saavan velvollisuus on ottaa vastaan JOTAIN työtä tai koulutusta. Kun teet itse realistiset suunnitelmat ja kerrot mitä haluat sinulle tarjottavan, niin varmasti ei pakoteta sopimattomiin.

t. työkkärin täti

Olen itse irtisanomisuhan alla ja haaveilen uudesta ammatista. Nauretaanko akateemisesti koulutettu ulos joltakin lähihoitaja-kurssilta? Minulle maistuisi vallan hyvin jokin käytännön ammatti.

niin eri suuntautumisvaihtoehtoja on ainakin 7. Että ei ole pakko työskennellä vanhusten parissa, suosittelen kuitenkin kokeilua sillä työ vanhusten parissa voi olla antoisampaa kuin osaat kuvitellakaan. Jos paskavaippoja tai pyllynpyyhkimistä kaihdat, älä hakeudu sille kurssille!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat