Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olin työmatkalla eräässä maassa. Siellä minulla on työkaverina mies, jonka kanssa kemiat pelaa ehkä liiankin hyvin. Meidän välillä ei ole ollut mitään (eikä tulekaan, olen naimisissa), mutta viihdymme toistemme seurassa ja ilmassa on vahvaa sähköä ;)

Emme ole tunteneet kuin pari kuukautta ja koska olemme eri maista, näemmekin harvoin. Mutta menimme sitten illalla keilaamaan kahdestaan.

No, olin tietenkin cool ja olin kertonut että harrastan keilailua. Kun olin vieraassa maassa, ei minulla tietenkään ollut omia kenkiä eikä palloa mukana. Otin lainakegät, pallon ja painelin radalle.

Huoleni oli tietenkin, ettei takapuoleni näytä isolta kun hän sitä koko ajan joutuu tuijottamaan kun heitän palloa. Mietin vaatteet tarkkaan. Ikävä juttu oli, että farkut hieman lököttivät joten joudun niitä nyhtämään koko ajan. Noloa. Ok, asiaan.

Otin pallon, vauhtiaskeleet ja viuh heitin pallon. Ja arvatkaas, oikea kenkä ei sitten luistanutkaan! Olen vasuri ja tietenkin lainakengät ovat liukkaita vasemmalta kun valtaosa heittäjistä on oikeakätisiä.

Kenkä siis töksähti, kompastuin, kompuroin, horjahdin ja loppujen lopuksi lensin rähmälleni sinne radalle!!! KAMALAA. MAKASIN KESKELLÄ KEILARATAA MAHALLANI! En siis siinä alussa, vaan koska kompuroin, niin olin siellä puolivälissä mahallani rataöljyssä! Se tunne maata keskellä rataa öljyssä iso pehva pystyssä oli aivan kamalaa. Tämä kollega nauroi katketakseen ja ratanaapurit hekottivat. Ja minä olisin halunnut upota sinne radan alle.

Häpeä oli valtava. Nousin ylös, kävelin työkaverin luo ja kirosin kengät. Jee. Ihan mieletön olo. Tee siinä sitten vaikutus kollegaan, josta olet vieläpä erittäin kiinnostunut... (olen häneen ohjaavassa asemassa). Hirveä tilanne. Menin marttyyrina vaihtamaan kenkiä vasenKÄTISTEN kengiksi.

Ja kun heitin toista heittoani, kollega oli valmiina kameran kanssa...

Voin sanoa, että monessa liemessä minut on keitetty, mutta tuo nöyryytti. Ihan kamalaa.

Seuraavana aamuna näin hänet ja hän halasi. Ja kysyi, mennääkö keilaamaan... :)

Tässä istun, polvi ja reisi mustana...

Kommentit (7)

ja juu minäkin olen vasenkätinen ja vielä aito blondi. Mutta usko pois tuo tapaus on sellainen mitä kerrot vielä monta kertaa ja kunhan aikaa kuluu tulet nauramaan sille....se on elämää ja hauskasti kerroit sen kiitos siitä.

Ei kai kukaan mies voi olla kiinnostunut enää tuollaisen rysähdyksen jälkeen?!?! Karsea valassukellus... argh, kamalaa.

Olen nauranut tätä itsekseni ja toisaalta hävennyt silmät päästäni. Todella nöyryyttävää. Mutta ehkä, ehkä sen syöksyn tarkoitus oli estää aviorikos, hyvä niin ;) Ja toisaalta, jos........ niin.... kuka tietää?

Ihmeellistä on se, että tämä mies on kolmannesta maasta (siis ei kolmannesta maailmasta!) ja työskentelee toisessa ja minä asun Suomessa. Olemme puhuneet paljon ja joskus palaset loksahtaa kohdalleen. Mutta..... ne palaset kyllä sekoaa ja katoaa ja palaa hel*etin tulissa kun nainen rysähtää keskelle keilaradan öljyjä!

Voi hemmetti. En olisi ikinä lähtenyt sinne radalle jos olisin tiennyt mitä tapahtuu. No, hän vei minut hotellille mutta ei edes pyytänyt iltakahville tai lasilliselle. Ei kai kun näki sen sukelluksen. ARGH!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat