Vierailija

Olin kutsunut kevrin lapsineen kylään. Heillä on 3 lasta (2 poikaa ja tyttö), meillä kolme energistä poikaa.

Emme olleet nähneet pitkään aikaan ja poikamme kovasti odottivat noita kevereitaan. Koko päivän tenttasivat koska he tulee, tuleeko he jne. Kun sitten tulivat, alkoi sen päiväinen riehuminen!! Siis meidän pojilla. Hyppivät kuin villiapinat. Mitään eivät totelleet, mitään eivät kuunnelleet. Sanoinkuvaamatonta kouhkaamista ympäriinsä :-/

Keitin kahvit ja laitoin lapsille mehua. Lapset söivät ensin ja oletin, että sitten saisimme tuon äidin kanssa rauhassa rupatella. mitä vielä!! Keskimmäinen poikamme riehui ja juoksi siihen malliin, että ajattelin että nyt jos en puutu, kohta sattuu. Laitoin pojan jäähylle. Siinä kahvittelun aikana kävin viemässä jäähypenkille takaisin noin 10 kertaa ja kuuntelin kuinka tyhmä äiti olen... sanoin pojalle, että leikkimään pääsee kun on rauhoittunut. Istui jäähyllä noin 15min.

Jotenkin kamalan levoton koko ilta. Mulle jäi todella paska maku. Ja kun vieraat lähtivät (äsken) ei meno rauhoittunut, ennen kuin kilahdin totaalisesti. huusin kuin hinaaja. Sanoi, ettei meillä kohta käy kukaan, kuka tätä eläimellistä menoa haluaa tulla katsomaan jne.

Sanoin, että huominen karkkipäivä on peruttu. Olin " uhannut" sillä jo aiemmin, koska MIKÄÄN ei tuntunut tehoavan. Mulla on niin paha mieli :( Luulin järjestäväni lapsille kivan illan kavereiden kanssa, mutta koko illasta jäi mulle käteen vain hilluvat kakarat ja huutava äiti. kirjoitus on ehkä sekavaa, harmittaa niin että meinaa itku tulla.

Mä olen paska äiti.

Kommentit (12)

Et ole paska äiti. Sitten olisit paska äiti jos et millään tavalla viitsisi puuttua villiapinoiden vallankumoukseen ja antaisit niiden mellastaa mielipuolina. Keneltä tahansa menee joskus hermo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ole vaan nyt tiukkana ja pidät huomisen karkkipäivän peruttuna. Muuten ei lasten käytös muutu.

masti noo

Kyllä vieraat ymmärtävät, heillä on itselläkin lapsia ja varmasti joskus vastaavanlaista.

Tiedän tuon tunteen mitä nyt koet. Kun on itse yrittänyt kaikkensa ja sitten menee persiilleen. Muista kuitenkin ettei asiat varmi niin huonosti ole, lapset nyt vaan villintyivät.

Vaik tosiaan huutamisesta jää just tollanen kurja olo sulle ja myös lapsille niin se ei ole kovin hyvä juttu mut minkäs teet, kun kilahtaa niin kilahtaa. Itsellä tapahtuu kans aika ajoin. Mul ne kohdistuu jostain syystä mun mieheen, kun se rupee käymään hermoon, kun oon väsynyt mut yhtä kaikki jos lapsi katsoo vieressä kun äiti huutaa isille.

Sit on " paska äiti olo" .

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat