Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

.

Kommentit (23)

että haluaa turvaa ja fiksua keskusteluseuraa.

Miehestä taas ajattelen, että pitää otta joku nuori palvomaan omaa kypsyneisyyttään - ei pärjää samanikäisten vahvojen suomalaisnaisten kanssa.

Omalla kohdallani tuo tarkoittaisi 45-60-vuotiaita miehiä, kun itse olen 30-vuotias. Kyllä aika kaukaiselta kuulostaa. Hyvin vaikeaa kuvitella, minkä vuoksi jotkut katselevat noin paljon itseään vanhempia miehiä. En oikein ymmärrä, mutta tarvitseeko sitä kaikkea ymmärtääkään? En paheksu.

Jos joku tunnustautuu tällaiseksi vanhempia miehiä katselevaksi naiseksi, kertoisitteko jos osaatte, miksi vanhempi mies kiinnostaa enemmän kuin oman ikäinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kaverillani ensimmäinen ja eron jälkeen toinen miesystävä n. 20 vuotta naista vanhempia, ja molemmat hyvin paljon kaverini isän kaltaisia.

Kukin tyylillään.

Isää ei ole ollut tai isä on etäinen.

Ikäkausi neljästä vuodesta murrosiän alkamiseen on lapsen kehityksessä vastakkaisen sukupuolen vaihe. Silloin lapsen identiteetti tyttönä tai poikana selkiytyy.

- Isä on kuin peili, josta tyttö katsoo omaa arvoaan, Saara Kinnunen sanoi. - Tämän ikäiset tytöt, joista isä tykkää, ovat saaneet syntyä hyvälle oksalle. Saara Kinnusen mukaan tyttö, josta isä ei välitä, kokee epäonnistuneensa isän huomion valloittamisessa ja hänessä kasvaa epävarmuus omasta viehätysvoimastaan.

Silloin on vaara eksyä harhapolulle kahta kautta: heikon itsetunnon vuoksi tyttö on valmis lähtemään ensimmäisen miehen mukaan, joka kiinnittää häneen huomiota, koska *kukaan muu ei kuitenkaan huoli*. Suuri määrä epäonnistuneita parisuhteista on saanut alkunsa juuri tällä tavalla.

Toinen isän hyväksynnän puutteesta johtuva toimintamalli on lähteä testaamaan, saako jonkun välittämään itsestään. Halu kokeilla ja näyttää johtaa varhaisiin irrallisiin sukupuolisuhteisiin, joiden seurauksista voi pahimmassa tapauksessa kärsiä loppuelämänsä. Isän välittäminen on tyttären paras henkivakuutus tällaisia suhteita vastaan, Saara Kinnunen painotti.

http://www.palkane.fi/siv/evaat/Kinnunen.htm

ja minun ikäiset miehet on vaan niin teinejä vielä tai sitten minä ja kaverini ollaan vaan kypsempiä ikäisekseen. Ei minullakaan kuitenkaan 30 vuotta vanhempia miehiä ole ollut.

että ei noihin mieltymyksiin mitää erityistä syytä vaadita. Jotkut tykkää jostain ja toiset toisesta. Ikä kuitenkin rajaa ehdokkaita vähän enemmän kuin ulkomaalaisuus. Ja muunmaalaisellehan suomalaisetkin ovat ulkomaalaisia ;)

-12-

vähän asian vierestä: mä ihmettelin aina itse sitä että miksi Mika Häkkinen iskee muhun, vaikka ei ole ns. mun miesmakua. Sitten tajusin sen yksi päivä: hän on ihan oman isäni näköinen kun oli nuori!

tykkää vanhemmista miehistä tai vain hengailla sellaisessa paikassa, missä ko. miehiä liikkuu... Mulla on kaveri, joka tykkää "ulkomaalaisista" miehistä. Oudompaa se on, kun miehiä ei yhdistä muu kuin se, etteivät ole suomalaisia. Oudompiakin mieltymyksiä siis on, kuin tykätä isänsä ikäisistä...

Kaikki saavat rakastua mihin tykkäävät, vanhoihin myös.

Ja kyllä karismaattiseen ja koemaan iäkkääsen mieheen voi rakastua ilman surkaaa lapsuuttam, isäkomplekseja tai neurooseja.

Yhtä hyvin voisi kysyä miksi jotkut rakastuvat aina tyhmiin, työttömiin, juoppoihin, rikollisiin, ärsyttäviin pikunviilaajiin, uskottomiin, itsekeskeisiin tai muuten vaan kuvottaviin tyyppeihin.

Itse inhoan yli kaiken nuorten miesten tyhmyyttä ja epävarmuutta joka näkyy agressiivisena ja tungettelevana käytöksenä ja sängyssä sähläämisenä.

Vanhempi kokeneempi mies osaa usein olla rennompi, huomaavaisempi, kohteliaampi ja kaikin puolin hurmaavampi. Ja lisäksi paljon fiksumpi keskustelukumppani.

Miehistä suurin osa ollut aina vähintään sen 10v vanhempia, max 20v ja sitten vielä varmaan tasan 50% ulkomaalaisia. Yksinkertaisesti en viehäty omanikäisistäni ja tasapaksut suomalaisjuntitkin osaa olla tosi tylsiä. Suhteissani olen aina se dominoivampi ja kellään ei ole tainnut olla edes veroiseni palkka tai omaisuutta minkään vertaa........ Eli teidän selityksenne ikäeroista ym menee kyllä mettään mun kohdalla.

Vierailija

Pidän vanhemmista miehistä, olen aina pitänyt, eikä itsetunnossani ole mitään vikaa.

En halua naimisiin enkä perhettä, vaan haen miehestä keskusteluseuraa, seksiä ja iloa. Pidän herrasmiehistä jotka kohtelevat naista hyvin, ja yleensä miehet ovat nuoresta naisesta niin innoissaan että kohtelevat kuin prinsesdaa ;)

voikiesus

Minulla oli 10 v vanhempi mies. Hän kutsui minua LAPSEKSI omien sukulaistensa luonna. Sanoi siskolleen, että LAPSI on väsynyt, kun lepäsin yöllä siellä sohvalla. Että sellaista.

voikiesus

Ja lisään vielä, että koskaan en enää ota itseäni vanhempaa miestä. Kun olin itse 35 mies oli 45 ja alkava sepelvaltimotauti. Kävi tuon lapsettelun lisäksi ilmi, että hän oletti minun olevan oma hoitajansa kun hänellä on vanhuuden vaivat. 10 v nuorempi vaimo hoitaisi hänet joka on laitoskunnossa. Häneltä suhde oli pelkkää oman edun tavoittelua: tuore nätti nainen joka kääntää muiden miesten päätä - ja ehtoopuolella vielä hyvävoimainen ilmainen kodinhoitaja ja omaishoitaja. Olen tyytyväinen näistä naisista jotka haluat tuollaiseen rooliin. Verovarat säästyvät kun papparaisia rullatuolissa työntelee se 10-20 v nuorempi jaksavampi naisystävä eikä laitokseen tarvitse laittaa. Itse vaihdoin ikäisekseni, eikä ole päivääkään kaduttanut.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat