Seuraa 

nyt sitten iski kauhea koira kuume ja varasimme bichon hauva vauvan. viikonlopun aikana haemme sen. nyt vain jännittää miten lapset suhtautuu, kun ovat aika arkoja eläimien ja koirien suhteen. ja toinen asia mikä jännitttää on että tuleeko allergiaa tuosta koirasta. Ei auta muu kuin toivoa parasta. TESSAKSI ristittiin sitten tuleva koiramme!

Kommentit (6)

eli nyt koira ollut meillä parisen viikkoa pian. mitään oireita ei ole tullut. tiedän että mikään koira ei ole allergisoimaton. jotkut oireilee hilseestä ja jotkut syljestä. tähän asti ainakin ollaan selvitty hyvin. lapset ovat hyvin tottuneet koioraan tosin pientä arkuutta vielä on!

Mutta muuten menee tosi mukavasti!

Kaksi lasta, koira tosin oli ennen lapsia, mutta tosi hyvin on suhtautunut aina lapsiin (toki saattaa hampaita näyttää, jos tosi kovaa kiskoo vaikka hännästä). Meillä kohta 9 v. uros, ja merkkailua on, kuten rodulla yleensäkin kuulemma.. Teille taitaa olla tyttö tulossa, joten sitä ongelmaa ei pitäisi olla. Mies on " virallisesti" vähän allerginen koirille, mutta mitään ei ole tullut bichonista, yksi ystävämme oireilee (ainut). Kiva rotu, säyseä, lapsiystävällinen, leikkisä jne. Mukavia koirapäiviä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tietääkseni bichon-koira pitäisi olla ns." allergiakoira" joten siitä ei pitäisi tulla allergiaa. Siitä ei kuulemma irtoa karvaa eikä sitä hilsettä,joka allergiaa aiheuttaa. toivottavasti teillä ei allergiat siis pahene ja voitte pitää koiran. Eiköhän ne sukulaisetkin pikku hiljaa totu koiraan.

vaikka tämä uskomus sitkeästi elääkin. Kuten jokaisesta ihmisestä, myös jokaisesta koirasta irtoaa ihon epiteelisoluja eli hilsettä eli eläinpölyä, joka aiheuttaa oireita allergisille.

onnea uudesta perheenjäsenestä =)meillä niitä on kaksin kappalein ja omasta puolestani voin sanoa että sopii oikein hyvin lapsiperheeseen.

Itse olen allerginen koirille mutta tästä rodusta ei ole tullut minulle mitään oireita.Ainoa mikä jos voi sanoa huono puoli tässä rodussa on,on sen turkin hoito..se vaatii säännöllistä karstaa,pesua ja hoitoa.

Pesen ja leikkaan koirat itse,helpommalla tietenkin pääsee jos on varaa käydä ammatti trimmaajan luona säännöllisesti.nyt kun uusi perheenjäsen kesällä saapuu,voi olla että joudun itsekkin turvautumaan siihen palveluun ainakin hetken ;)

ihania hetkiä teille pienen valkoisen tehopakkauksen seurassa!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat