Vierailija

Vietettiin viime viikonloppuna miehen synttäreitä. Oltiin kutsuttu kaikenlaisia ystäviä; lapsuuskavereita, työkavereita yms. Juhlat oli kivat, mutta pahoitin silti mieleni. Moni toisteli koko ajan, miten kiva koti ollaan saatu aikaiseksi, vaikka on näin kauhean vanha ja ahdas asunto. Ja miten hyvät tarjoamiset on saatu aikaan, vaikka ihan itse tehtiin kakkukin, eikä ollut mistään konditoriasta tilattu. Ja miten mukavia meidän lapset on, vaikka heille ei aikaa meillä voi tarpeeksi ollakaan, kun heitä on niin monta (??). Jos tarkoitus oli kannustaa ja kehua, niin oudot oli sanavalinnat.

Kommentit (15)

Ellei sitten miehesi tyyli puhua ystävilleen ole marttyyrimainen. Siis tyyliin ettää valittaa kun asunto on niin vanha ja rahaa sen laittamisen ei ole ja lapsia on niin monta ettei heitä kerkiä huomioida yms.. Ja ihmisiä juhliin kutsuessaan on korostanut kuinka nyt koitatte jotakin saada aikaiseksi vähistä voimavaroista.

Vierailija:

Lainaus:

Vietettiin viime viikonloppuna miehen synttäreitä. Oltiin kutsuttu kaikenlaisia ystäviä; lapsuuskavereita, työkavereita yms. Juhlat oli kivat, mutta pahoitin silti mieleni. Moni toisteli koko ajan, miten kiva koti ollaan saatu aikaiseksi, vaikka on näin kauhean vanha ja ahdas asunto. Ja miten hyvät tarjoamiset on saatu aikaan, vaikka ihan itse tehtiin kakkukin, eikä ollut mistään konditoriasta tilattu. Ja miten mukavia meidän lapset on, vaikka heille ei aikaa meillä voi tarpeeksi ollakaan, kun heitä on niin monta (??). Jos tarkoitus oli kannustaa ja kehua, niin oudot oli sanavalinnat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Moni ehkä haluaisikin asua vanhassa asunnossa, mutta ei osaa sellaisesta tehdä itselleen viihtyisää. Jotkut eivät pärjää yhdenkään lapsen kanssa, saati sitten usemman.

Eivätkä kaikki todellakaan osaa leipoa. Siitäkin taidosta voi olla joku kateellinen.

Minusta on hirveää tuo kateus. Ja valitettavasti aika tavallista.

sina ja miehesi jarjestitte bileet ja teitte tarjoilut. taustana oma kotinne jossa elatte ja lapset siina mukana. jos joku haluaa kommentoida kuinka kivasti on, ni sitten varmaan on kivasti. toisaalta jos tekivat niin ollaankseen ilkeita, ni eihan silla ole mitaan merkitysta, koska teidan kotinne ja elamanne on teidan! ei se ole tarkeata mita muut ajattelevat.

haluan kuitenkin uskoa etta tarkoittivat hyvaa mita sanoivat, teilla on varmaan hyva koti ja ihanat lapset!!

Ajoin tänään pk-seudulla liikenneympyrään. Olin ympyrässä, kun kolmion takaa eteeni tuli aivan suoraan sellainen täyspitkä rekka, jossa siis " perävaunukin" . Soitin torvea pelästyttyäni ja tietysti myös suutuksissani. Kuski pysäytti rekan ympyrään niin, etten päässyt ajamaan siitä ulos ja avasi rekan hytin oven ja ilmeisesti huusi jotakin.

Ajatteliko hän, että minä tietenkin pysähdyn ympyrään ja annan hänen mennä? Tietenkin ison rekan pysäyttäminen ja liikkeelle saaminen on vaivalloisempaa, mutta ei kai se oikeuta ajamaan eteen? Onneksi oli kuivat tiet, talvikelillä olisin varmaan osunut rekkaan.

Sapettaa!

en tosiaan häpeä sitä, mitä minulla on, enkä ole koskaan sellaista tietenkään sanonutkaan. Siksi tuntuikin hassulta esim. tuo asunnon ahtauden kommentointi, suorastaan loukkaavalta. Eri asia olisi, jos valittelisin itse kotini ahtautta tai vanhaa taloa, sitten siitä olisi ok keskustella. Olin ylpeänä järjestänyt kivat juhlat, eikä elämääni muuta suuntaan tai toiseen sanojien kommentit. Lähinnä vain ihmettelin sitä, että joku päästelee suustaan toisen juhlissa jotain sopimatonta, oli se sitten ihan mitä tahansa. ap

Te olette saaneet kauniin kodin aikaiseksi, huolimatta siitä, että taloa on vanha. Eikö se muka ole kehu, ihan oikea sellainen, kehuja ei ilmeisesti ole saanut tehtyä kaunista kotia edes uuteen taloon.

Olette jaksanut kasvattaa monta hyvin käyttäytyvää lasta, vaikka kehujan jasseantero on ainoa lapsi, hän käyttäytyy kuin riiviö.

Kakkukin oli yhtä hyvää kuin koditoriasta ostettu vaikka amatööri oli leiponut.

Sinun lasisi taitaa aina olla puoliksi tyhjä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat