Vierailija

Meidän mukeloihin uppoaa takuuvarmasti:

Makaroonilaatikko (missä pitää olla paljon jauhelihaa)

Muussi ja nakit

Muussi ja nakkikastike

Muussi ja valkokastike, missä on kananmunia

Itse tehty pitsa, kaupan pitsat ei kelpaa

Rokka

Kalakeitto

Kala ihan missä tahansa muodossa

Riisipuuro

Mannapuuro

Kommentit (17)

uppoaa kaikki, tytölle pasta, tonnikala ja ketsuppi sekä nakkikeitto. Lähes kaikki muu ei uppoa. Esim. perunamuusia oikein itkee, ettei tarvis syödä.

Surullista, sillä syömishäiriö on ollut jo vauvasta asti, kun ei edes tuttipullosta ole koskaan maitoa huolinut =)

Kanaa sipulilla, herkkusienillä ja kookosmaidolla.

Paista siis sipulia ja valkosipulia pannulla. Laitan sekaan tomaattipyrettä ja sitten kananviipaleita marinadissa. Sekaan purkillinen kookosmaitoa ja lisukkeeksi riisiä.

Ehdoton suosikki.

Hyviä lasten mielestä myös lasagne, jauhelihapapukastike spaghetilla ja siskonmakkarakeitto. Takuuvarmat ovat myös itse tehdyt lohkoperunat valkosipulikuorrutteella ja omasta grillistä tulleet hampparit kunnon lihapihvillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

perunamuussi

kananugetit (pakaste)

kalkkunapihvit (filee)

broileripihvit (filee)

naudanlihasta tehty pata

makarooni

hernekeitto

lihapullat

makaronilaatikko

kalapuikot

nakkikeitto

jauhelihakeitto

-kalakeitto

-lihakeitto

-hernekeito

-kasvissosekeitot

Inhokkeja kaikki makaroniruoat esim. makaronilaatikko tai lasagne ei uppoa, ei sitten millään. En tiedän mistä moinen pastakammo tullut.

Lapset eivät nimeä sitä lempiruoakseen, mutta se uppoaa aina, takuuvarmasti. Muita on sitten possun pihvit, broilerin rintafileepihvit, makaronilaatikko ja lasagne.

Hyvänä kakkosena tulee kalakeitto ja savukala. Ja minä äiti olen allerginen kalalle, että näin meillä.

Onneksi poikaan uppoaa myös lihapullat, pasta ja jauhelihakastike, erilaiset keitot ja moni muu, mutta tuo kala eri muodoissa on ihan ehdoton ykkönen.

Valmiita ruokia meillä ei syödä lukuunottamatta näitä ravioleja ja hernekeittoa. Raviolit ovat AINOA ruoka, jota muksu pyytää lisää. Isä inhoaa niitä, joten syömme ravioleja vain isän poissa ollessa.

Normaaleista ruoista suosikit ovat

- lihapullat, muusi ja kermakastike

- paistetut kalkkunapihvit, mandatiinikastike ja riisi

Ja liha-makaronilaatikko on inhokki numero 1, toisin kuin isän ja äidin mielestä...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat