Vierailija

En tajua miten kroppani kestää tätä. Urheilen paljon. Työnnän kaksostenrattaita kilometritolkulla ja lisäksi urheilen muutaman kerran viikossa yksin. Syön max 1500 kaloria päivässä. Ja nyt viikon ajan olen hakenut lohtua light siideristä. Se menee päähän ja turvottaa vatsaa saaden aikaan kylläisyyden tunteen. Olen juonut viikon ajan joka toinen päivä 4-6 siideriä. Mutta siiderien juomisen jälkeen olen laittanut sormet kurkkuun ja oksentanut suurimman osan pois. Tähän asti olen juonut siideriä vain lauantaisin. Tämä on siis ollut hullu viikko. Oksentamisen ansiosta krapula on ollut vain pieni, eikä ole estänyt urheilua. Olen oikeasti lihava, yhä kokoa 48. Vaikka tällä sairaalla tavalla kilon viikossa laihdunkin. Laihdutuskalorimäärillä ei ruuasta saa mielihyvää, joten se pitää ottaa juomasta, mikä ei ole hyvä. Kaikki velvollisuudet hoidan, mutta tiedän, että tämä on sairasta.

Kommentit (2)

Miksi vihaat ja haluat rankaista itseäsi? Lue kirja " Tunteet ja syöminen" ; joku asia vaivaa mieltäsi ja yrität ratkaista ongelmaa tavalla, joka ei pitkän päälle tee olosi kuin kurjemmaksi.

Ravitsemusterapeutti ja / tai personal trainer voisi olla riittävä apu; tai sitten mielenterveystoimisto, jos ongelma on jo päässyt pahaksi. Tsemppiä, kyllä vielä toivut kun jo nyt tajuat tekeväsi jotain älytöntä

Hae apua; kokonaisvaltaista apua syömisen ja juomisen hallintaan. Onko tämä aivan uutta sinulle vai onko alkoholi- ja syömisongelmia ollut aiemminkin? Minkä ikäiset lapset? Hae apua; tuo tie johtaa vuorenvarmasti tuhoon. Ja ole rehellinen kun menet puhumaan ongelmastasi. Voimia! Et ole niin suossa vielä että selviät varmasti kun tartut asiaan heti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat