Vierailija

Onko tuossa pojassa jotain vikaa, kun hän jatkuvasti vuodattaa " äiti, mä rakastan sua!" lausetta. Onhan se kiva, että sanoo niin, mutta joka paikassa ja tosi monta kertaa päivässä hokee tuota. Ja haluaa jatkuvasti pussailla minua huulille. Ikää kohta 4.

Kommentit (12)

Ihanaa, että rakastat minua, minäkin rakastan sinua. Olet minulle poikien sarjan ehdoton ykkönen. Rakastan sinua enemmän kuin ketään muuta poikaa. Ja isäsi on miesten sarjassa minulle rakkain. Miehistä rakastan eniten isääsi. Isän kanssa me suudellaan suulle, mutta poikien kanssa äidit suutelevat poskelle. Ja niin mekin tästä lähtien tehdään. Sitten, kun löytät ihan oman prinsessan, suutelet häntä suulle.

Näin pudotat poikasi turvallisesti oidipaalihaaveista maan pinnalle, maailman ihanimmaksi pojaksi, josta ei kuitenkaan koskaan tule äidin aikuista kumppania. Jos ette nyt tee sitä, sama toistuu, kun poika on esimurrosiässä. Jos silloin satutte olemaan esimerkiksi eronneita eikä perheessä ole aikuista miestä, tilanne on jo paljon vaikeampi hoitaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä toinen lapsi pussaillee ihan luontevasti suulle, toinen ei ole koskaan sitä tehnyt. Ei siinä minusta ole mitään " ihmeellistä" . Kyllä ne pusut kummasti vähenevät kun tulee pari vuotta lisää, eikä lapsi olekaan tulossa enää syliin kuin harvoin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat