Vierailija

mulle se on yksi ja sama vaikka jonkun lapset asuis pväkodissa, mua ei muiden ihmisten lapsien asiat/ " kohtalot " hetkauta suuntaa eikä toiseen...

Kommentit (11)

Itse olen ollut n.7v kotona lasten (3kpl) kanssa. Minimi-äitiyspäivärahoilla ja isolla auto- ja asuntolainalla, eikä miehen tulot todellakaan ole isot (sairaanhoitaja). Mutta hyvin silti syödään ja pärjätään. Mutta en tajua miten joku Suomessa ei voisi jäädä kotiin, siis taloudellisten syiden takia. Kyllä alle 3v lasten kanssa on musta ihan helposti mahdollista olla kotona. Riippuu vaan niin paljon siitä mitä elämältä haluaa ja mihin panostaa. Mutta jos haluaa mennä töihin, niin OK, ei se mulle kuulu. En menisi siitä ketään haukkumaan. Vaikken omaa lasta veisi hoitoon alle 3v (no en silloinkaan ellei taloudellinen pakko tulisi!!) niin en muiden perheiden tilanteita tunne -siksi en voi enkä halua ketään arvostella! Ne keiden on " pakko" haukkua yrittää sairaalla tavalla pönkittää omaa itsetuntoaan..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

minä haluaisin jäädä kotiin siihen asti kun poika on 2, 5- 3 v....

mutta mutta kun ei tuo hassu 200- 300 e oikein riitä että asuntolaina maksettua tulisi.

eli pyydänkin että maksaisitko sinä meidän asuntolainan ( 700e ),

niin minun ei tarvitse palata vielä töihin..???

Kommentti nimittäin kertoo näiden juttujen todellisen tarkoituksen. Tarkoituksena on vain ja ainoastaan saada haukkua muita naisia. Ilmeisesti kotona ei ole muuta tekemistä.

Ihmiset, jotka ovat epävarmoja itsestään ja omista valinnoistaan, osoittelevat sormella muita.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat