Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Hyi olkoon, kun pelästyin, kun menin pissalle ja suoraan edessäni oli seinällä iso musta hämähäkki. Hain keittiöstä lasin ja paperia ja vein ulos pesimään. Mikäköhän niissä hämiksissä on niin kamalaa, että näin pelkään...? Vaikka ovat tosi harmittomia... En tajua, mutta olen aina kammonnut niitä. Onko muita yhtä hoopoja??

Kommentit (5)

en voi mennä lähellekään ja saan kamalan kohtauksen jos mun päällä kävelee lukki :( Arvatkaa, oliko kammottavaa muutama päivä sitten kun pissalla ollessa hämis käveli pikkareihin ://

Kamalaa!!! Joo siinä vaiheessa ei kyllä olisi riittäny munkaan rahkeet... Vaikka pelkäänkin hämähäkkejä, niin pystyn silti ottamaan aika rauhallisesti. Mutta en kyllä tossa vaiheessa olisi pystynyt... :O hui!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

nyt on viime kesänä jotenki helpottanut ja enään en ihan pienistä välitä... mutta ne lukit.. voi apua.. meinasin saada paskahalvauksen kun viime syksynyä asuttiin 2kk miehen mummon ok-talossa.. oltiin menossa nukkumaan ja laitoin pään tyynyyn ja vieressä käveli älyttömän iso lukki.. ei sitten enää paljoo nukuttanut..

Vierailija:

Lainaus:

nyt on viime kesänä jotenki helpottanut ja enään en ihan pienistä välitä... mutta ne lukit.. voi apua.. meinasin saada paskahalvauksen kun viime syksynyä asuttiin 2kk miehen mummon ok-talossa.. oltiin menossa nukkumaan ja laitoin pään tyynyyn ja vieressä käveli älyttömän iso lukki.. ei sitten enää paljoo nukuttanut..

Mulla viime kesänä tippui kasvoille yöllä lukki katosta :/ Yleensä ne liikkuu vaan syksyisin mutta nyt niitä on jo näkynyt monta, oisko syynä liian aikaisin tulleet lämpimät ilmat...

2

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat