Vierailija

Esikoisemme syntyy jouluna. Nautin elämästäni rikkaan mieheni rinnalla ihan surutta! Kateellisia ovat kaverinikin mulle tästä onnesta. Asumme espoossa isossa kivitalossa ja pihalla on kaksi uutta autoa. Mieheni matkustelee paljon työssään ja tuo mulle kalliita koruja ja hajuvesiä ja tietenkin alusvaatteita joita tykkää katsella kauniilla kropallani. =) Vastalahjaksi minulta hän saa rakkautta kaikessa muodossa ;) sekä seuraa tilaisuuksiin joissa pitää vaimon olla mukana edustamassa. Ja niin yhdessä ollaan oltu jo kohta kaksi vuotta!

Kommentit (27)

itelläni lyhyt juttu samanikäisenä. Inhotti se keski-ikäinen ukko. Jätin sen ukon, ja opiskelin itelleni hyväpalkkaisen ammatin. Nyt olen nelikymppinen, ja omilla rahoillani teen just sitä, mitä tahdon! Ei tarvitse miellyttää ketään! Mieti vielä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

On todella ikävä tilanne, kun kohta olet myös miehesi omaishoitaja. Kiva sitten, kun on sekä kakarat että ukonrietale hoidettavana.

Hienosti on miehesi valinnut. Sua ei voi kyllä valinnastasi onnitella.

niin tuo on tällä hetkellä varmaan aivan ihana tilanne.

Mutta kuka haluaa olla nelikymppisenä yli 20 vuotta vanhemman miehen kanssa... siinä vaiheessa ikäero tuntuu kyllä. Ja mies jää eläkkeelle 20 vuotta aiemmin ja puuhastelee kotona päivät pitkät...

paitsi että tässä ko. tilanteessa rahaa on niin paljon että vaimon ei tarvitse käydä töissä ja miehelle palkataan vaipanvaihtaja jostain ihan muualta kuin omasta vaimosta ;)

ja mä saan ton kaiken ihan itsekkin..

Et aiheuta minussa mitään muuta kun sääliä. Ja mun EKONOMI/oman yrityksensä toimitusjohtaja mieheni on 33 vuotias.. Että tota kummankohan valitsis.. :)

En ikinä huolis itseäni vanhempaa miestä

sinulle ei jää mitään, eikä sinulla ole hyvä palkkaista ammattia ym. sitten elät vaan niillä lastenelatusmaksuilla ja sossun rahoilla. Kannattaisiko tehdä vielä jotain? Mutta tuskin ukkosi jää vanhempainvapaalle, että sinä pääsist kouluun opiskelemaan?

joka kirjoittaa aina silloin tällöin saman provon.

Olis jotenkin mielenkiintosempaa lukea sellasesta tapauksesta, että sinä 22-vuotias nainen olisit toimitusjohtaja, jolla sattuis olemaan 43-vuotias palvelijamies.

Lähinnä säälittää, että et ole vielä itse saavuttanut elämässäsi yhtään mitään.

Mies maksaa ja ilmeisesti tietää, että raha on sinulle tärkeintä. Ja sinä tykkäät tuhlata. Vähän tulee kyllä mieleen sellainen prostituoitu - ostaja meininki tässä.

Ura edustusvaimonakin päättyy, kun et voi sinne maitoa heruvine tissinesi mehnnä edustamaan. Ja kun seksi kultasi kanssa ei voisi sinua vähempää kiinnostaa vauvan valvottaessa ja vaatiessa osuutensa 24/7.

Lainaus:

Mieheni matkustelee paljon työssään ....sekä seuraa tilaisuuksiin joissa pitää vaimon olla mukana edustamassa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat