Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ennen esikoiseni syntymää moni halusi viedä iloa odotuksestani maalaailemalla kauhukuvia kuinka rankkaa elämästä tulee. Uskoin että olen luotu äidiksi (vaikka lääketiedettä tarvittiinkin) ja minulle lapsi rasitteena oli vieras ajatus. On edelleen.

Ei yöherääminen ole puolen vuodenkaan jälkeen raskasta. Nukahdamme pian uudelleen, joskus imettäessäkin. Aluksi tietysti aikaa meni kauemmin kun imetys oli hankalaa, mutta ei se raskasta ollut, ihanaa, uutta ja ihmeellistä.

Minä vietän miekelläni aikani vauvan kanssa vaikka isovanhemmat jo palaisivat halusta päästä hoitamaan vauvaa.

Joillekin syntyy helpompia lapsia ja äitiys on luontevaa toisille. Ei ehkä pitäisi turhaan kylvää negatiivisia odotuksia!

Kommentit (8)

Vauva, 8,5kk, heräilee yöllä jopa vajaan tunnin välein, mutta nukutan sen viereen enkä siis itse nouse juoksentelemaan sen perään. Päivällä en saa nukuttua kun kaksi vanhempaa lasta eivät nuku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kaikki lapset eivät nimittäin nuku samalla tavalla. Mikäs siinä, jos lapsi vain syö ja nukkuu yöllä, mutta aina eivät asiat näin mene.

Pointti onkin, että minua varoiteltiin ENSIMMÄISEN lapsen syntymän tuomasta mullistuksesta. Tiedoksi sinulle, että jotkut eivät koe rankaksi useampaakaan lasta. Kuten tähän ketjuun kirjoittanut 4 lapsen äitu.

ap

p.s. ja kyllä tiedän että kaikki lapset eivät ole helppoja, haluankin kertoa että osa on niille jotka haluavat pelotella esikoisen odottajaa

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat