Vierailija

mitä mieltä olette? siis jos ei juo alkoholia siellä.

Kommentit (15)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

jos näkisin raskaana olevan naisen baarissa, että se on siellä dokaamassa. En ole ikinä nähdyt sellaista, vaikka olen isomahaisia naisia nähnyt työssäni tiskin takana!

jossa toimittaja oli pukeutunut raskaana olevaksi naiseksi. oli käynyt tilaamassa monta juotavaa itselleen eikä kukaan sanonut mitään. oli myös hoiperrellut ympäri baaria eikä kukaan ollut sanonut mitään. oli tehnyt tän saman monessa eri baarissa. mun mielestä aika edesvastuutonta baarin työntekijöiltä myydä alkoholia raskaana olevalle naiselle joka on selvästi humalassa.

en tätä nyt kovin tosissani kysynyt. itellä vaan jotenkin koominen olo asian suhteen ja ajattelin vaan kysellä muiden mielipiteitä asiaan:)

t ap

ja ei tullut pahoja katseita.. mutta jos kova musiikki saattaa hermostuttaa vauvaa loppu viikoista, se kun kuulee äänet todella kovaa masussa.. itse kävin kyllä ihan loppuviikoistakin hetken pyörähtämässä..

Baarimikko teki mulle oikein hienon alkoholittoman drinksun ja porukka katto kyllä niin paheksuvasti että en uskaltanu vessaa mennä ku pelkäsin horjahtavani ja ihmisten luulevan mun olleen kännissä:(

ihan huoletta baareissa ja keikoilla koko raskausajan. Viimeisellä keikalla taisin olla kuukausi ennen laskettua aikaa. (ja sitten taas kuukausi synnytyksen jälkeen seuraavalla). Mitä siitä, vaikka joku katsoisi? EVVK.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat