Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

[color=darkmagenta][size=5]ME OLEMME DE´MOMSIT[/size][/color]

[color=43CD80]Tähän porukkaan kuuluvia yhdistää pari yhteistä tekijää, nimittäin nuori ikä ja äitiys. Jotkut meistä ovat moninkertaisia äitejä, jotkut odottavat ensimmäistään ja jotkut vielä haaveilevat omasta pienokaisesta, mutta kaikki ovat tervetulleita joukkoomme![/color]

[color=red][size=5]&#10047[/size][/color] [color=red][size=5]&#10047[/size][/color] [color=red][size=5]&#10047[/size][/color] [color=red][size=5]&#10047[/size][/color] [color=red][size=5]&#10047[/size][/color] [color=red][size=5]&#10047[/size][/color] [color=red][size=5]&#10047[/size][/color] [color=red][size=5]&#10047[/size][/color] [color=red][size=5]&#10047[/size][/color] [color=red][size=5]&#10047[/size][/color] [color=red][size=5]&#10047[/size][/color] [color=red][size=5]&#10047[/size][/color] [color=red][size=5]&#10047[/size][/color] [color=red][size=5]&#10047[/size][/color] [color=red][size=5]&#10047[/size][/color] [color=red][size=5]&#10047[/size][/color]

[color=Fuchsia]Jos haluat liittyä porukkaan, laita lyhyt esittely itsestäsi, niin päivitämme sinut mukaan listalle :)[/color]

[color=00BFFF][size=3]♥[/size][/color] [color=00BFFF][size=3]♥[/size][/color] [color=00BFFF][size=3]♥[/size][/color] [color=00BFFF][size=3]♥[/size][/color] [color=00BFFF][size=3]♥[/size][/color] [color=00BFFF][size=3]♥[/size][/color] [color=00BFFF][size=3]♥[/size][/color] [color=00BFFF][size=3]♥[/size][/color] [color=00BFFF][size=3]♥[/size][/color] [color=00BFFF][size=3]♥[/size][/color] [color=00BFFF][size=3]♥[/size][/color] [color=00BFFF][size=3]♥[/size][/color] [color=00BFFF][size=3]♥[/size][/color] [color=00BFFF][size=3]♥[/size][/color] [color=00BFFF][size=3]♥[/size][/color] [color=00BFFF][size=3]♥[/size][/color] [color=00BFFF][size=3]♥[/size][/color] [color=00BFFF][size=3]♥[/size][/color] [color=00BFFF][size=3]♥[/size][/color] [color=00BFFF][size=3]♥[/size][/color] [color=00BFFF][size=3]♥[/size][/color] [color=00BFFF][size=3]♥[/size][/color] [color=00BFFF][size=3]♥[/size][/color] [color=00BFFF][size=3]♥[/size][/color] [color=00BFFF][size=3]♥[/size][/color] [color=00BFFF][size=3]♥[/size][/color] [color=00BFFF][size=3]♥[/size][/color] [color=00BFFF][size=3]♥[/size][/color]

[color=deeppink][size=1]Jii85

Minä olen 11/2006 naimisiin mennyt 21 vuotias nuori nainen joka asuu vantaalla ukon, kissan ja koiran kanssa. Minä ja mieheni kärsimme kovasta vauvakuumeesta, ja yritys on kovaa. Lääkäriin reissataan jos ei ensi kierron jälkeen tule tuloksia.[/size][/color]

[color=6959CD][size=1]Han_

Minä ´85, mies ´81 ja poika 02/07. Naimisissa 12/2005. Paikkakuntana Oulu. Opiskelen varhaiskasvatusta, mutta nyt äitiyslomalla opinnoista. Mies valmistelee lopputyötä, on siis melkein-insinööri.[/size][/color]

[color=deeppink][size=1]MSOL

Eli siis minä -87 ja mies -85, asustellaan kahden koiran ja kohta tulevan vauvan (la oli ja meni 26.2.2007) kanssa täällä Pohjanmaalla.

Meillä on suunnitelmissa yrittää toista lasta, kun ensimmäinen on n. 1,5v-3v. Mutta saa nähdä kuinka hyvin tuo toteutuu, kun kuitenkin suuresta katraasta lapsia haaveilen. Haluisin kuitenkin tämän lapsen jälkeen olla hetki aikaa töissä ja mennä naimisiinkin ennen kuin seuraava syntyisi.[/size][/color]

[color=6959CD][size=1]Minski88

Oon 88 ja Ukkoni 87 ja asustelemme pienen koiranpentumme kanssa. Seurusteltu olemme jo 3 vuotta. Elokuussa on laskettu aika esikoisellemme. Sitä odotellessa :)[/size][/color]

[color=deeppink][size=1]zuzu85

Olen itse 21 vuotias, mies 23 ja ootellaan esikoista jonka tarkoituksena ois syntyä kesäkuun alussa. Rv nyt 27+4[/size][/color]

[color=6959CD][size=1]mavu

minä -84, mies -82, poika 9/04 tyttö 3/06

asustellaan täällä e-p:llä. tänävuonna tulee täyteen 7v miehenkanssa.

näin lyhyesti ja ytimekkäästi:D[/size][/color]

[color=deeppink][size=1]Henniina-

Minä ´85 ja mies ´83. Uusi tulokas, reipas poitsu, saapui syliimme 21.2.07 :) Asustellaan Joensuussa. Minä äitiyslomalla/vanhempainvapaalla vuoden loppuun, jolloin palaan kouluun ja osa-aikatöihin. Mies töissä. Kovasti lasta haluttiin ja tässä sitä nyt ollaan, pienenä perheenä kolmestaan, ihanaa![/size][/color]

[color=6959CD][size=1]Minttu1984

Eli mie 84 ja mies 83 ja tyttö synty 11/06.. nyt olis jo kova vauvakuume, mut opiskelijoita ku ollaa kumpiki nii täytyy toi koulu vissii käyä ekaan loppuu.. no onneks ei oo enää paljo jälel :)[/size][/color]

[color=deeppink][size=1]napero06

eli kesällä 22 vuotta täyttävä nuori rouva, tai onhan sitä oltu naimisissa kohta 3 vuotta! Mies kohta 23 ja poika täytti helmikuussa 1 vuotta.

Toinen mukula on tervetullut milloin vaan.[/size][/color]

[color=6959CD][size=1]di4rrhea

Minä vm. -88, mies vm. -86, asustellaan Varsinais-Suomessa ja lapsia on kolme, Jasmin syntynyt 3.10.05 ja kaksostytöt Veera ja Amanda syntyneet 15.11.06.[/size][/color]

[color=deeppink][size=1]Kultsinen

no oon siis vm-90 avopuolisoni -86 ja pieni tyttäremme 10/06

asutaan kerrostalo (vuokra) kolmiossa tällä hetkellä, koko ajan tosin etsitään sopivaa asuntoa ostettavaksi :)[/size][/color]

[color=6959CD][size=1]musta_kissa

Elikkäs minä vm 86 ja ukko vm 70,asustellaan pohjois savossa.meillä kaks muksua tyttö 12/05 ja poika syntyi 27.1.07.[/size][/color]

[color=deeppink][size=1]wiip-86

Eli meitä on minä ' 86 ja mies ' 86, naimisissa ollaan. ja opiskelijoita meistä molemmat..

Kolmas jäsen meidän perheeseen on tulollaan, ja LA ois 1.4, mutta mielellään otettais tulokas jo vastaan vaikka heti!:)[/size][/color]

[color=6959CD][size=1]suan

Itse olen 18 (ihan pian 19) vuotias neitokainen ja mies 24. Kihloissa elelemme ja haikaraa etsiskelemme. Tässä ollaan nyt jo kolmisen vuotta yhdessä oltu ja sitäkin kauemmin tunnettu. Vauvaa ollaan toivottu ja yritetty nyt vajaa vuosi. Ei ole vielä tärpännyt, usko alkaa loppua pikkuhiljaa mutta toivotaan että pian tärppäisi.

opiskelemme ja valmistumme molemmat kesäkuun alussa sosiaalialalle.[/size][/color]

Kommentit (13)

olen 20v.(opsikelija, 1 vuosi jäljellä) ja mieheni 23 (sähköasentaja) ja tyttö 2,5kk. olemme naimisissa ja saimme vihdoin perheenlisäystäkin :) 2 ihanaa koiraa meillä.

muilla kukkia vai kysymysmerkkejä tuolla esittelylistan yläpäässä? Kun mulla näkyi kysymysmerkkejä kannettavalla koneella ja kukkia pöytäkoneella. Siis kukkia siinä pitäis olla, mutta en tiedä onko...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos mieki esittäytyisin tääl....olen ikinuori=)

Mie olen vuosimallia-84,mieheni-82.tavattiin 2000 syksyllä,kihloihin 2001 tuokokuussa ja naimisiin 2003 syyskuussa.Eka lapsi syntyi maaliskuussa -02,toinen heinäkuussa -03 ja viimisin huhtikuussa -06.asustellaan tällä hetkellä tampereella.Mies töissä,ja mieki aattelin lähtiä syksyllä töihin.

Olen äiti vm.83. Perheeseeni kuuluu mies, tytär 2/04, poika 10/05 ja laskettuaika vaavilla 13.10.07. Haaveissa 4-6 lasta, mutta kolmannen jälkeen ei lapsia tulossa ihan lähitulevaisuudessa :)

Olen ' 88 ja avomies ' 86 pk-seudulta. Ehkäisy jätetty 05/06. Lääkäriin toukokuussa 2007, jos ei plussaa kuulu. Mies työelämässä, syksyllä opiskelemaan. Minä ylioppilas, luultavasti pitämässä välivuoden.

Tuossapa tuo esittely nyt tännekin puolelle... Niin, ja Han_, meikäläisellä näkyy myös kysymysmerkkejä, datailen siis kannettavalta.

Eli mä oon vm 82 oleva äiti Turun seudulta,ja mies on vm 83 meillä on kolme tyttöä jotka on syntyneet 12/04,12/05 ja 1/07 ja odotan neljättä nyt on menossa rv 10+6

Mä en ookaan näköjään tehnyt ollenkaan esittelyä...

Eli siis joo, itse olen syntynyt -86, mies -83, naimisissa ollaan oltu parisen vuotta.

Poika syntyi 01/06.

Kissan kuvatuskin meiltä löytyy.

Toinen vauva olis niin kovasti toivottu ja odotettu, mutta keskenhän nämä valitettavasti koko ajan menee.

Miehen kanssa ollaan molemmat postialan ammattilaisia, tällä hetkellä minä töissä ja mies vielä hetken pojan kanssa kotona.

Eli, mä oon -85 syntynyt opiskelija (ekonomian maisterin paperit ois tarkoitus saada, mutta nyt äippälomailen) ja mies -84. Yhteistä taivalta takana vuodesta -01 ja kohta vuosi kihloissa. Lisäksi meidän perheeseen kuuluu 3 kk ikäinen rakas pikkuprinssi sekä puoliksi meillä asuva valkoinen koirarouva.

Eli minä 2ov ja ukko 23. Naimisissa ollaan ja asustellaan etelä-pohjanmaalla. Poika synti 9.9.06 ja sit viel perheeseen kuuluu kissa ja koira.

olen 18 vuotias, 10.01. 2007 syntyneen pienen pojan äiti. olen kihloissa lapseni isän kanssa, joka on Iranin Kurdi ja odottaa turvapaikka päätöstä Irlannissa, minä ja poikamme asumme Enossa, Suomessa...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat