Vierailija

Päätä ja silmiä särkee, räkä valuu ja aivastuttaa, olo on kuin jyrällä olisi päältä ajettu. Kuumetta vain ei ole! Tiedän kuitenkin, että en kykene selviytymään työpäivästäni kotisairaanhoidossa. En ikinä ole turhaan pois töistä, ajattelen aina että sijaista ei kuitenkaan saa tilalleni ja muut saavat sitten kärsiä, esimies näkee vaivaa saadakseen asian järjestettyä jne. Olen monesti jäänyt itsekin tekemään tuplavuoroa ja tullut vapaalta töihin.

Hirveä hävetys siitä, etten töihin mennyt. Kaameaa oli soittaa esimiehelle. Onko muita, jotka menevät yleensä töihin pää kainalossa tai kokevat huonoa omaatuntoa sairaslomastaan?

Kommentit (1)

Minä en kyllä mene töihin jos olen kipeä tai jos lapseni on. Mutta aivan kauheaa soittaa työpaikalle. Vaikka sairaus onkin hyvä syy olla pois töistä. Ja onhan ne työkaveritkin poissa jos sairastuvat. En tiedä, uskon että " kotikasvatukseni" vaikuttaa. Muistan kun olin yläasteikäinen ja aamulla koin olevani sairas, mittasin kuumettakin, ja äiti vaan tiuski että kouluun on mentävä. :/ Ei kai uskonut että minulla on oikeasti kipeä olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat