Seuraa 

Aamupäivää!

Käytiin esikoisen kanssa tänään ekaa kertaa tenavauinnissa, ja kylläpäs oli kivaa!! Äitini kävi tytön kanssa vauvauinnissa 8kk ajan, mutta sitten hänelle tuli käsivaurio, jonka vuoksi joutuivat lopettamaan...

Tyttö oli tällaisenkin tauon jälkeen kuin kala vedessä, mua tosin hirvitti ihan hirmuisesti, ettei se huku :0).

Käykö muut vauva/tenavauinnissa?

Nyt kaakao maistuu, ja tyttökin nukahti päikkäreille kerrasta. Iltapäivällä on tarkoitus vielä myöhemmin lähteä käymään naapuripaikkakunnalla kaupoilla.

Pinoutukaahan!

heather, neiti-nessukka 1,7v ja mötkö 25+1

Ai niin, tietäisikö kukaan, missä kannattaa ehdottomasti käydä, kun käy Riikassa? Me lähdetään toukokuussa sinne.

Kommentit (9)

Aurinkoista päivää kaikkille kokkolasta.

Käytiin eilen ostamassa Emmaljungan cerox vaunut oli viime vuoden mallia joten saatiin 250e halvemmalla ja kaikkea muuta kivaa tarttui mukaan kaupasta. Oleteko te muut ostannu jo vaunut?

Reissuista puhuitte kyll olis kiva lähteä jonnekin meillä on nyt talvilomaa mutt rahaa ei oo enään :) Ens kuussa lähden käymään Haaparannan Ikeassa jos sieltäkin löytyis vauvan kamoja :)

Oleteko muuten saaneet niitä kela lappuja ja oletteko palauttaneet ne jo ?

Mä sain ne Tiistaina kun olin Neuvola tädin luona mutt en kyllä jätä niitä vielä sisälle jos sais sitten sen uuden äippä pakkauksen eiks se ollu ett pitää jättää sisälle ennnen rv 31 muistaakseni korjatkaa jos oon väärässä?

Kiloja on kyll tullu ja nestettä on kerääntynyt nilkkoihin +7,2kg voi huh huh ja painoa on kyll ennestäänkin. kuinkas teillä on kilot tullu?

Nyt pitää mennä laittamaan paikkoja kuntoon kun on vieraita tulossa

kaikkille terkkuja

sanna ja tyttö rv 22+4

Tuplana tämä, koska laitoin aluksi vanhaan otsikkoon.... :D

...tulipa tässä mieleen tiedustella, että moniko on ilmoittautunut istukkaveren luovuttajaksi? Itse ilmoittauduin, joten toivottavasti synnytys tapahtuu sellaiseen aikaan, jolloin punaisen ristin henkilökunta on paikalla sen keräämässä. Luovutus on itselle pieni teko, josta joku voi hyötyä (suurestikin)...

BCG-rokotusta ei tule myöskään meidän piltillemme, katsovat että rokotuksen mahdolliset haitat ovat meidän tapauksessa hyötyjä suuremmat.

Btw ihanan keväinen sää tänään...

t. newbie & piltti 23+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla

heather: Esikoinen vasta tulossa, joten vielä ei käydä vauvauinnissa, mutta tarkoitus olisi syksyllä aloittaa. Juuri eilen selvittelin asiaa ja luin, että vauvauinnin voi aloittaa noin 3 kuukauden ikäisen ja 5 kiloisen kanssa. Painoraja lähinnä kai sen takia, ettei napero palelisi vedessä...

t. newbie

Olin tänään 7 tuntia töissä ja olo on todella väsynyt. Osan tekee varmaan se, että sauvakävelin työmatkat suuntaansa 30 minsaa. Ja huomenna ois samanlainen työpäivä edessä. Ja kun kelloja siirretään niin yöuntakin on tunti vähemmän.

Heather: Oletteko lähdössä koko perhe Riikaan? Itsellä alkoi matkakuume vaivata, kun tuli stokkan hullujen päivien luettelo. Siellä ois todella halpoja lentoja! Huhti-toukokuun vaihteessa ois ehkä mahdollista lähteä. Ja neitikin pääsisi vielä ilmaiseksi, kun täyttäisi vasta reissun jälkeen 2-v. Riikassa en ole käynyt, joten mitään vinkkejä en osaa antaa. Lentäenkö menette?

Newbie: Minä olen myös ilmoittautunut istukkaverenluovuttajaksi. Siitähän ei käytännössä ottaen ole mitään vaivaa itselle, joten mielestäni on vain hyvä jos voin auttaa.

Me ei olla vauvauinissa käyty. Uimahallissa aloitettiin käymään neidin täyttäessä 1-v. Neiti tykkää kovasti käydä uimahallissa, liian harvoin tulee lähdettyä.

Nyt pitää lopetella.

Leppis rv 23+1

Tervehdys taas!!!

newbie: Joo, sama täällä tuosta istukkaveren luovutuksesta. Olen antanut suostumuksen. Ei siinä ollut mitään miettimistä. Apu se on pienikin apu ja tässä tapauksessa voi olla aika merkittäväkin.

Tänään on ollut tosi ihana keli. Käytiin ulkoilemassa isännän kanssa ja ihan rauhallista tahtia nauttien auringosta. Perjantaina tuli postissa meille yhdistelmävaunut Jovi Air. Vaikuttavat ainaski näin ens alkuun hyvältä. Ensin meinattiin hankkii nekin käytettyinä, mutta toinen mummoista halus välttämättä maksaa ja sitten päädyttiin noihin. Meijän mielestä on sulaa hulluutta pistää 800¿ joihinki " merkkivaunuihin" . Jos miettii sitä markkoina niin sehän on melkis viis tonnii. HUH, HUH aika kovissa hinnoissa on, vai mitä mieltä muut on?? Turvakaukaloon haluun investoida ja ostaa hyvän. Tosin sen taas sit toinen mummo haluu maksaa. Ajellaan pikkusen kanssa jo pienenä pitempää matkaa, joten autossa on oltava hyväasento ja turvallista.

Pinnasänky ja hoitopöytä on hankittu käytettyinä ja vaatetta kans samoin saadaan ja kirppareilta voi hommaa. Niitä uusia saattaa sit saada vierailijoilta tai sit ei, mut ei aiota ite sen kummemmin ostella. Se äippäpakkaus otetaan ja siinähän kans tulee vaatetta. Sellasta....

Kertokaahan muut teijän suunnitelmista. Varsinkii ensimmäistä oottavat mitä hankintoja teette tai mitä saatte käytettyinä??

Alkaa välistä tuntuu tuo maha piukeelta vaikka ei ees oo iso. Mitä se pikku kaveri siellä sit touhuukaan ja venyttää paikkoja. Miule ei onneks oo tullu mitään turvotuksii jne. Paino on edelleen sen -5kg lähtöpainosta. Edelleen sopii vanhat vaatteet päälle ja takitki mahtuu tosi hyvin. Eli itelleenkään ei mitään tartte hankkii. Niin ja kohtahan tulee lämpimät kelit ja sit voi pitää hameita ja mekkoja, jotka ei kiristä. Ainut on toi selkä ja iskiaskipu jotka vähän väliä kipuilee. Sit pitää vaan ottaa rauhallisesti. Oon huomannu, et istuminen pitempiä aikoja ärsyttää aika pahasti tota selkää.

Sellasta tänne ja kirjoitelkaahan, että saadaan keskustelua... :o)

Sonteri ja juniori 26+1

Newbie: kyllä vaan, vauvauinnin voi aloittaa 3kk ja 5kg. Kun odotin esioista, sovittiin äitini kanssa, että vauvauinti saa olla hänen ja vauvan välinen juttu... Joten he kävivät siellä sellaisen 8kk (kirjoitinkohan mä sen jo edelliseen viestiin....). Tyttö nautti todella paljon siitä, samoin äitini.

Mulla itselläni on aina ollut tosi kova uimahallikammo, johtuu lapsena koetusta kaatumisesta.. Mutta nyt olen sen yli päässyt, ja tenavauinti taitaa tästä eteenpäin kuulua meidän harrastuksiin :0).

Kuka kyselikään Riikan matkastamme? Anteeksi, kun en muista nimimerkkiä...

Valitettavasti ei päästä koko perhe :(.. Vain minä ja mies lähdetään viikonloppureissulle. Kyseessä on miehen ammattiliiton kokousreissu, ja minut kutsuttiin mukaan, kun olen aikaisemminkin " edustanut" miehen rinnalla. Päätettiin, että lähdetään, kun ei olla kahteen vuoteen missään käyty kahdestaan.

Neiti menee siksi aikaa äidilleni kyläilemään.

Tarkoitus on kulkea bussilla ja laivalla koko reissu.

Minulta ei ole tuota istukkaveri-juttua kysytykään, eikä varmasti kysytäkään.. Kun en saa muutenkaan luovuttaa verta, niin tuskin se tuossakaan tapauksessa onnistuisi.

Mukavaa ensi viikkoa kaikille heinäkuisille, yritän pinoutua ensi viikollakin !!

heather, neiti-nessukka ja mötkö

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat