Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

kun ennen olin 58kg/170cm. Miehen kanssa menee todella huonosti ja alan olla aika varma, että hänellä on toinen nainen. Mikään ruoka ei mene alas :(

Kommentit (11)

Älä ap noista välitä. Oletko ajatellut että hankkisit apua itellesi? Saisit ajatuksia kasaan ja selvitettyä.

Yksin ei kannata jäädä märehtimään.

vaikka joku varmaan provoa huuteleekin.

Itsellä kovassa stressitilassa tuntui koko keho olevan koko ajan jotenkin äärimmäisen pingottunut kireälle ja maha koko ajan ihan hvetin kipeä. Kun sitä jatkuu viikkoja tai kuukausia niin alkaa olla usko koetuksella, etenkin kun se varsinainen ongelma ei myöskään sillä välin poistu mihinkään. (mä en oikeasti nyt ymmärrä miksi tämä on jotenkin vitsi jonkun mielestä!)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ongelma on pettävä mies ja se, että tuntuu siltä että en jaksa enää elää. Ei olisi pitänyt mainita painosta sanallakaan, kun se tuntuu ärsyttävän ihmisiä.

ap

Hanki elämä.

Oon ite 168cm ja enimmillään oon koskaan painanu 58kiloo ja sekin raskausaikana. Kun painoa ei tuu vaikka kuinka koettaa ni en silti tuu tänne itkemään että oijoi ku oon laiha.

Ja vaikka minuu on ala-asteelta tähän päivään asti haukuttu liian laihan ulkonäön takii vaikka miks ni en silti oo täällä itkemässä sitä asiaa.

Että jos siun paino on siun elämän pahin ongelma ni hae sieltä kaupasta sellasta ruokaa joka saa vedenkielelle ja alota vaikka sillä et saisit edes muutaman suullisen syötyy kerralla. Syö sitten vaan useammin se pari suullista.

Kyllä se siitä

Minulla on kanssa niin että kun tarpeeksi kurjasti menee niin ruoka ei millään maistu, oksennan pihalle kaiken vaikka söisin kuinka hyvää ruokaa. Onneksi tuollaisia kausia ei ole ollut kuin pari elämässäni. Kerran kuihduin alle 50-kiloiseksi tuon takia... Ja kyse ei siis todellakaan ole siitä että paino olisi se suurin ongelma elämässä mutta se jatkuva pahoinvointi tuossa tilanteessa on.

Silmät on niin itkusta turvonneet ja mieli maassa, että viimeinen asia jota mietin nyt on ruoka. Tiedän, että näin ei voi jatkua pitkään.

ap

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat