Seuraa 

Tietääkö kukaan kauanko tukea saa?Olen hakenut 10kk kestävään lisäkoulutukseen ja sivuita en ihan ymmärtänyt maksu pituutta...käsitin että sitä ei saisi kuin muutaman kuukauden mutta voiko olla näin?Eihän se voi olla näin?entä mitä teen jos työpaikka ei myönnä minulle opintovapaata?Olen nyt hoitovapaalla ja töihin oli tarkoitus palata syksyllä mutta nyt haluankin opiskella,mutta ala on eri kuin omani vaikka molemmat onkin terveydenhuoltoalaa...selitinköhän nyt liian vaikeasti:)?

Kommentit (2)

Käyhän kurkkaan www.koulutusrahasto.fi, siellä on hyvät laskurit tuen määrästä ja kestosta. Itselläni työhistoriaa takana n.7vuotta ja koulutustukea myönnettiin 2kk20pvää ja perusosa oli 500e + joku prosenttituloista. Eli itse sain vähän yli 800e/KK. Koulutusrahastoon voi soittaa ja laittaa sähköpostia, vastaavat nopeasti, hain myös ennakkopäätöstä joten oli vähän tietoa onnistuuko tuki. Koulutusrahan aikana saa myös hoitotukea, mutta en hoitolisää. Koulutusraha kaudella voi myös vähän tienata eli töitä saa tehdä 3/4 tuen määrästä. Tää oli tosi hyvä juttu mun kohdalla, kun äitiysloma loppui.

Mutta jos työhistoriaa on alle 10v, mutta yli 5v saa vain sen mitä on kertynyt. Itse ainakin ymmärsin asian näin. Eli max tuki olisi silloin noin 2½v (kesät poislukien).

Työnantajan on käsittääkseni pakko myöntää opintovapaata 2v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat