Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (8)

Kun se oli kavereidensa kanssa takapihan terassilla bilettämässä ja grillaamassa kesällä, menin viereen omalle puolelle seisomaan ja jäin vaan tuijottamaan. Kummasti valuivat siitä sisälle örisemään.

Pistin sen keräämään tupakantumpit pihalta, koska kukaan muu meistä ei polta.

Olen vastaillut omiin saamiini roskaposteihini ' on vacation, please contact' ja kaverin s-postiosoite siihen.

Blokkasin sen molemmat autot, kun se oli niillä vallannut kummankin vieraspaikan, omalla paikallaan oli nostanut pukin päälle autoromun. Mulle oli tullut vieraita ja annoin niille taas oman autopaikkani.

Vihaan tuota autoromua, inhottaa tupakansavu, joka leijuu meidän puolelle, inhoan, kun bilettää yömyöhät varsinkin kesällä, en kestä sen kaahailua moottoripyörällään jne.

Uusi naapurini piti jatkuvasti kovaäänisiä bileitä ja yleensä he tulivat vielä jatkoille naapurini luo. Kerran kävi niin, että he bilettivät johonkin yhteentoista, lähtivät baariin ja tulivat jatkoille neljän aikaan naapurini luo. Itse olin menossa lauantaina aamulla töihin ja herätys oli seitsemän aikaan. Kun lähdin siinä ennen kahdeksaa, niin alaovella soitin piiiiiitkääään naapurini kelloa, jotta varmasti heräsi krapuloissaan siihen :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat