Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

tulisivat sitten itse pitämään levottoman lapsensa kädestä kiinni. Taidenäyttelyissä nämä kultamussukat käyttäytyvät kuin " norsut posliinikaupassa" . Ei kovin nautinnollisia nämä retket ainakaan meillä. Herääkin kysymys, että nauttiiko lapset edes näistä retkistä? Negatiivista palautettakaan ei jaksa aina vanhemmille antaa, kun saa aina vihaisia katseita.

Kommentit (8)

Vierailija:

Lainaus:

Helpompaahan se on hoitajille tietty olla menemättä minnekkään - ja jonkin sortin ammattitaidottomuutta jos niiden lasten kans ei pärjää jossain paikassa

Oletko koskaan ollut tekemisissä ylivilkkaan lapsen kanssa?

Ammattitaitoa on tietysti osata valita juuri omalle lapsiryhmälle sopiva kohde.

Saako eskarilaisia varten myös kerätä retkirahaa? En tiedä, onko meillä jotkut olleet vastaan, mutta retkiä on ollut vähän.

Ei niin, että se haittaisi: käyn mielelläni itse lasten kanssa monissa tapahtumissa ja museoissa, ja eskarin hoitajat taas jaksavat tehdä niitä juttuja, mitä en itse aina niin jaksaisi (mm. askarrella).

Oma eskarilainen on oppinut paljon asioita eskarivuonna, hieno juttu tuo eskari!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Helpompaahan se on hoitajille tietty olla menemättä minnekkään - ja jonkin sortin ammattitaidottomuutta jos niiden lasten kans ei pärjää jossain paikassa

Oletko koskaan ollut tekemisissä ylivilkkaan lapsen kanssa?

Ammattitaitoa on tietysti osata valita juuri omalle lapsiryhmälle sopiva kohde.

eskarit käyvät taidemuseossa pari-kolme kertaa vuodessa,

teatterissa, pyöräretkellä, ovat päiväkodissa yötä...

mitä milloinkin!

eivät kai koe niinkuin sinä, sillä jo useamman vuoden on samaiset retket tehty,

lisäksi vielä kaikki muut luontoretket ym...

jopa 1-2vuotiaat pääsee teatteriin!!!

Pienimmät lapset eivät oikeasti tarvitse retkiä päivähoitopäiviinsä. On eri asia mennä omien vanhempien kanssa teatteriin tms, mutta päiväkotiryhmänä tilanne on ihan toinen. Ottakaapas selvää.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat