Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Hirveen nirsona ollut lapsi ainakin pari viikkoa, rintamaitoa kyllä ottaa ja vettä ja vähän korvikemaitoa ja maissinaksuja, mutta niitäkin saa alle 5 päivässä.

Olen kokeillut samoja soseita kuin ennenkin, ja uusia, kaupan ja omatekemiä, lämpimänä, kylmänä ja huoneenlämpöisenä, löysänä ja palaisempana, yleensä korkeintaan pari lusikallista menee. Aikaisemmin meni paremmin.

Tänään lounaaksi pari lusikkaa bataattia, 11-kuinen ei pärjää sillä, EIHÄN?! Sitten nuokahteli,panin sänkyyn, huusi melkein vartin niin oli pakko antaa maitoa, nyt nukkuu. Pilalle hemmoteltu? En haluaisi enää montaa kk imettää... Alkaa itkeä jo kun laitan syöttötuoliin. Joskus syö paremmin jos samalla joku lelu kädessä tai teemme jonkun show' n, mutta eihän ole normaalia että lapsi syö vain jos pääsee sirkusta katsomaan?? Soitettava kai neuvolaan ma.

Kommentit (5)

aamupuurot menee välillä hyvin. iltapuuro jää välillä jopa pois kun päivällistä yritetään esim. klo 17, 19 ja 20 ja jos lopulta syö niin meneekin jo nukkumaan puurotta.

rinnan antamista olen yrittäny vähentää, mut lapselle se kelpaa paremmin ku jopa makeat soseet.

nyt lapsi heräs ja otin syliin ja tässä se velttona nukkuu taas. jokin on vialla.

kunhan se lapsesi on 2 vuotta ja tulee seuraava syömättömyyskausi niin se pärjää pyhällä hengellä (jos et edelleen imetä).

Ei se syöminen ole niin tärkeää, relaa vähän äläkä tee hommaa inhottavaksi lapsellesi. Syötte vaan itse ja odotatte kunnes lapsi itse PYYTÄÄ ruokaa. Ei ole teidän velvollisuus pakkosyöttää. Ei tarvi edes nostaa syöttötuoliin. Annatte leikkiä lattialla kunnes hän itse tulee taas uteliaaksi pöydän antimien suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat