Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Kuumeilen kovasti kolmannesta lapsesta. Lapset ovat 01 ja 04 syntyneitä eli ei ihan pieniä enään kumpikaan. isompi alottaa eskarin syksyllä. Olen itse kokopäivätyössä.

Mietin et miten sitä jaksais olla töissä päivät. Mitenhän sitä kerkiäis levätä ym.. kaipa se on yhtä hulinaa sitte varsinki ku vauva syntyisi. Silti haluan kovasti vielä kolmannen.

kertokaa nyt jotain vaa kolmannen tai neljännen jne. odotuksesta ja siitä ku vaava on syntyny.

Kommentit (1)

isommat sisarukset ovat syntyneet 02 ja 03.

Odotusaika oli minulla aika rankka kun olin alkuvaiheessa vielä reissutyössä, lapset olivat pitkiä päiviä hoidossa ja yhteistä aikaa vähän. Enkä tietenkään jaksanut touhuta lasten kanssa samalla tavalla kun normaalisti. Onneksi mies oli koko ajan 100% mukana, teki kotitöitä ja oli isompien kanssa aina kun vaan työltään pystyi ja sen takia sain levätä tarpeeksi.

Kolmannesta vauvasta osaan nauttia ihan eri tavalla kuin ekoista lapsista, varmaan osaltaan siksi että tuo ikäero on nyt suurempi (edellisillä ikäeroa 1v8kk) eikä siis ole " kahta vauvaa" hoidettavana. Helpottaa todella paljon kun isot osaavat syödä, pukea, käydä itse vessassa jne...ja auttavat tosi paljon vauvan hoidossa, esim viihdyttävät ja naurattavat vauvaa kun teen vaikka ruokaa tai muuta :) Ekan lapsen kohdalla sitä oli vielä niin epävarma ja kokematon, tokan kanssa isovelikin oli vielä melkein vauva ja oli tosi mustis, hänkin oli tietenkin vaipoissa ja syötettävä ja nukutettava kahta jne, tällä kertaa isommat ovat jo ihan " eri sarjassa" , heillä on omat juttunsa keskenään eivätkä ehdi olla mustasukkaisia ollenkaan.

Suosittelen siis lämpimästi kolmatta vauvaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat