Vierailija

Itsellä ei vielä mikään valtava pallo, mutta kyllä teki pahaa katsella kaupassa kunnon pallomahoja ja miettiä, että sitä pitää vika kuukausi selkä paskana kantaa!!!!!!!!!

Kommentit (16)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Itsellä ei vielä mikään valtava pallo, mutta kyllä teki pahaa katsella kaupassa kunnon pallomahoja ja miettiä, että sitä pitää vika kuukausi selkä paskana kantaa!!!!!!!!!

ja toinen munatorvi leikattu pois extran takia ja kolmas raskaus menossa ja se maha todellakin joskus vituttaa. olen kyllä kypsä äidiksi vaikka tuonkin joskus tunteeni ilmi

Vierailija:

Lainaus:

ei tällä hetkellä, se vituttaa ku ei muista kumartaessa tai pikku raosta mennessä mahaa..ja kokatessa kuumottaa mahaa kunnolla.

3 KM takana, ja odotan nyt taas ja pelkään joka toinen päivä ja iloitsen toinen päivä. Ei siinä kauheasti ehdi murehtia mitään tuollaisia.

Eikä kokkaaminen kuulu mun tehtäviin, eli ei maha kuumota kokkailessa.

Lisääntyä osataan ja siihen ei tarvita sivistystä. Kaikki ne saakin lapsia.

Joo en ole kade itselläni on kolme lasta mutten ole koskaan ajatellut noin en edes kesäkuumalla viimeisilläni.

Itse odotan neljättä lastani, ja vaikka kaikenlaista olen kokenut, ja uskon olevani aika kypsä äidiksi, silti nuo lantion löystymiset ja mahan supistelut ja kiristelyt oikeasti sattuvat. En minä ymmärrä miksi se tekisi keskenmenon saaneen jotenkin onnellisemmaksi, että raskaana oleva ei saisi sanoa, että jos ei viimeiseen kuukauteen saa nukuttua, kun lantioita särkee jne on rankkaa.

Ja jos oikeasti on esim välilevyjen kanssa ongelmia, niin kai se raskaus saa vituttaa. Ihme marttyyrejä täällä, joitten mielestä vissiin pitäisi kärsiä, että saa sitten kirkkaamman kruunun,vai?

Itselläni raskuasajat todella rankkoja pahoinvointeineen, kipuineen, raskausmyrkytyksineen. Inhoan yli kaiken raskaanaoloa ja ilomielin luovuttaisin tämän työn vaikkapa miehelleni, jos se suinkin olisi mahdollista. Minkään muun asian kuin oman lapsen vuoksi en tällaista kärsimystä suostuisi läpikäymään.

Vierailija:

Lainaus:

itsellä oli toinen puoli selkää jumissa koko toukokuun (vauva syntyi heinäkuussa), niin että en voinut kunnolla kävellä, mutta tuo vaiva on ollut ilman vauvavatsaakin noin kerran vuodessa. mursin myös käteni tuoloin, ja tein kuitenkin ormaalisti töitä selkä jumissa, ison vatsan kanssa toinen käsi paketissa ;)

kesäkuussa maalasin saunarakennuksen ja leikkimökin.

ja viikko ennen la kävin vielä poimimassa 15kg mansikoita, jotka piti kantaa yli kilometri polkuja pitkin punnituspaikalle. Hellettä oli viikkotolkulla, mutta ei edes kuumuus vaivannut, kun rakastan lämmintä ja yleensä minulla on kylmä.

ja kilojakin tuli 22, eikä silti vituttanut vatsa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat