Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Limingantullin Prismasta heitti tänään tympeä nainen meidät ulos.. Mies oli kymmeniä metriä pitkässä kassajonossa ja pikkuisen 2 vuotiaan kanssa kulutimme aikaa kävelemällä hyllyjen välissä..



Asiakaspalvelija tuli huutamaan minulle, että täällä ei saa olla ei ole mitään asiaa tänne, kauppa on jo kiinni!



Meidän ohitsemme käveli joku nainen poikansa kanssa joka huusi tälle myyjälle, että todella törkeää asiakaspalvelua.. heitä samantien ulos.. Tämä nainen oli ilmeisesti riidellyt jo näiden asikkaiden kanssa ja pyrki sitten HUUTAMALLA meille!!



Kyllä oli lapset ihmeissään.. Kävelimme tämän naisen kanssa kassalle ja annoimme palautteen sinne.. Näsäviisaasti saimme vastaukseksi, että laittakaa palautelaatikkoon palaute.. Eihän me keritä kun OLI JO HEITETTY ULOS!!



Onko kellään muulla ollut vastaanvanlaisia kokemuksia??



Viime viikolla Raksilan Prismassa nainen oli todella törkeä palauttaessani yhtä tuotetta ja tästä asiasta olen saanut Raksilan Prisman johtajalta jo anteeksipyynnön ja kuluni aiheesta on luvattu korvata.. He olivat kuluttajansuojalain mukaan väärässä.. Ja kyse ei ollut pattereista.. =0) vaan 200 ¿ arvoisesta digiboksista!!



Laitoin tästä palautetta tuonne Prismaan jo taas.. Hävettää ja itkettää yhtä aikaa kun en mitään tuolle naiselle sanonut.. Ja sitten vielä peräkkäisinä lauantaina tämmöisiä palautteita lähettelen!



No onpas sitä saanutkin olla tyytyväinen s-ryhmään tähän asti!!



Olisin kiinnostunut kuulemaan, että onko muilla samanlaisia kokemuksia vai olenko todellakin niin vittumaisen näköinen äiti??



Miehen mielestä en ole.. ja olihan hän toisellekin naiselle huutanut.. mutta.. Pitääkö tässä ostaa jakkupuku ostoksien tekoa varten, että otetaan asiakkaana??

Kommentit (7)

Haluan esittää pahoitteluni työntekijämme huonon käytöksen johdosta.



Lupaan, että asia tullaan käymään läpi seuraavassa henkilökuntapalaverissamme ja uskon että jatkossa ei näin tylysti toimita.



Muistattehan, että S-ryhmän omistajia olette Te, Asiakasomistajat, joten olemme Teitä varten ja Teidän antama palaute on tärkeässä osassa kun yhteistä kauppaamme kehitetään.



T. työntekijä Limingantullin Prismasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Siis kello oli vähän vaille 18.00 kun olimme kassajonossa.. Ja kun jonot oli niin pitkät näki lapsi ympärillaan paljon mielenkiintoisia asioita ja lähti kävelemään hyllyjen välissä.. Menin perään, mies jäi kassajonoon.. Yhtäkkiä 5 metriä kassoilta.. Tulee nainen vastaan ja HUUTAA tyyliin ulos täältä!



Ja tämän naisen (prisman työntekijä) perässä tulee nainen poikansa kanssa joka huutaa tälle työntekijälle, että olisit samantien heittänyt ulos ja että törkeää asiakaspalvelua.. Yhdessä annoimme sitten kassalle tästä palautteen..

... yrittäkää ajatella näitäkin. Mikä pakko on päästä tekemään ne viimeiset ostokset juuri ennen sulkua...

Hyvää palvelua olen Limingantullin Prismasta saanut ja jatkossakin siellä

käyn

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat