Vierailija

Kommentit (14)

hö, etkö tajua että jos sinä kerrot että ilmapiiri on huono, haastattelija voi uskoa sinua TAI yhtä hyvin olla uskomatta ja ajatella että SINÄ olet se huonon ilmapiirin aiheuttaja tai juuri se laiska joka kaataa hommat muiden niskaan..

haastattelijalla ei ole mitään syytä uskoa sinua sen enempää kuin esimiestäsi tai työkaveriasi.

Ja jos sinä et osaa olla kertomatta huonosta ilmapiiristä uudelle työnantajallesi, et ehkä osaa olla kertomatta firman ongelmista asiakkaille.. Niitäkin on jotka kertovat firman asioita kaikille asiakkaille tai yhteistyökumppaneille eivätkä tajua pitää suutaan kiinni....

Se on se asenne, joka ratkaisee. Eikä kukaan palkkaa narisijoita, jos suinkin voi sen välttää. Positiivisesti itsestään ja työ- ja koulutuskokemuksistaan kertovat antavat itsestään miellyttävän kuvan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vastauksia on tuhottoman moni:

olen kuullut firmastanne niin paljon hyvää, että olisin varsin motivoitunut työskentelemään teillä...olen ollut entisessä työpaikassani niin ja niin pitkään, ja kaipaan jo uusia haasteita...mitä nyt ikinä. Ja kannattaa tosiaan tietää jotain siitä toisesta firmasta ja siitä työstä mitä hakee, niin voi antaa oikein esimerkkejäkin.

haukkuu nykyistä työnantajaa, niin kyllä ensimmäinen kysymys mulla on että viihtyykö se meilläkään.

Kannattaa keskittyä nimenomaan tuohon haettavaan toimeen ja sitä kautta antaa ne motiivit. Pitää antaa sisäisiä motiiveja, ulkoiset ei vakuuta, että on kiinnostunut nimenomaan ko. tehtävästä ja sen sisällöstä.

Että haluat kehittää itseäsi ja teidän firmassa tuntuisi olevan tarjolla juuri sellainen homma, jossa olet omimmillasi ja jossa taitosi pääsisivät parhaiten esiin ja kehittymään...

tuollaista paskaa vaikka ei ole tottakaan, eikös rehellisyyttä pitäis arvostaa, jos ilmapiirin takia vaihtaa työpaikkaa niin mielestäni ihan ok selitys eikä siihen haastattelijalla pitäis mitään mielipidettä olla..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat