Vierailija

V*tuttaa niiiiin paljon, sain lapset§ kerrankin hoitoon (miehellä muita menoja) jotta pääsisin ulos eikä tarvis yksin istua kotona lauantai-iltaa. Viidestä kaverista NELJÄ peru ulos lähtemisen tänään, eka heti aamusta ja kolme muuta viimeisten kahden tunnin aikana.

Onneks on vielä se yks ihanin joka ei peru. Tai ainakaan oo vielä perunu. Ei noi lapsettomat oikeasti tajua, ettei tästä nyt noin vaan lähdetä ulos ja hankita lastenvahtia. Harmittaa vaan ihan sikana.

:(

Kommentit (8)

Ja vähissä on kavereidenkin perumiset. Asenne ja arvokysymys, kuinka tärkeänä pitää ystäviä ja sopimuksia.

Jos jotain sopii, se pidetään viimeiseen asti. Eikä tapaamista peruta jos sattuu tuleen tilalle jotain kivempaa! Eikös joo?

Harmi, etten oo niin inhottava että jaksaisin punoa jotain kostoa ja tekisin sitten ohareita näille kavereille kun niillä on lapsia. Tiedän, että kuitenkin yritän parhaani mukaan lähteä hyvällä fiiliksellä niidenkin kanssa tuulettumaan kun vaan pystyn ja kun ne haluaa. Murr.

Mutta nyt avaan viinipullon ja meen meikkaan! :D

- ap (myös 5)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

6, minäkään en ole perunut menoja, tiedän miltä se tuntuu jos petetään. Ymmärrän kyllä jos on oikeasti sairaustapaus tms mutta ilman syytä peruuttaminen on todella törkeä tapa. Tuli kyllä sellainen olo, että minunko takia ystäväni peruivat, miksi minä en kelpaakkaan seuraksi illanviettoon? Pohjamudissa siis käytiin ja reippasti.

Ap, olin jo menossa meikkaamaan kun luin viestisi ja tässä olen yhä. PIDÄ HAUSKAA :)

t:3

Etenkin siis se jos lapsettomat kaverit peruu ilman sen kummempaa syytä. Meillä lapset saadaan yön yli jonnekin hoitoon ehkä 2 krt vuodessa, eli ei todellakaan ihan noin vain ex tempore lähdetä mihinkään.

Hauskaa pidetään, ihan varmasti. Ikävä kyllä tää ystävä, jonka kanssa lähden, pääsee vasta 21:30 töistä, senkin takia olin jo varmistellu monta ihmistä mukaan että on koko illaks seuraa... Mutta aina ei asiat mee putkeen vaikka kuinka etukäteen yrittäis varmistella ettei oo yhden peruutuksista kiinni.

Onneks on vielä ne muutamat ihmiset, joihin voi luottaa! Kippis sille!

Olen lähdössä tänään viihteelle pitkästä aikaa ja kaikki oli sovittu jo aikoja sitten, puhelin piippasikin eilen ja tänään ja peruutuksista oli kyse. Jokainen perui.

Itkin. Tuli tosi paha mieli!

Onneksi sain extempore-kaverin, ihanaa!

Toivottavasti teillä on mahtava ilta tänään! Pitäkää hauskaa ja nauttikaa :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat