Vierailija

Mua alkaa kyrsimään nuo kauppakumppanit, jotka ei anna palautetta! Itse annan heti kun ostaja on maksanut rahat tililleni samalla ilmoittaen koska saan paketin postiin ja itse ostajana heti paketin saatuani. Ajattelin alkaa poistamaan noita antamiani palautteita, jos en ole vastapalautetta saanut kuukauden sisään. Onnistuukohan?

Kommentit (11)

Ainoastaan muutettua sitä. Poiston saat vain jos otat yhteyttä ylläpitoon ja esität pätevät perustelut asialle, mutta nuo sinun perustelut eivät kyllä tule menemään läpi. Palautteet ovat vapaaehtoisia ja kyllä minuakin ärsyttää, että itse laitan aina kaikille palautteen niin ehkä 40% antaa minulle sen palautteen, mutta minkäs sille sitten voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minä tyhmä kun olen luullut, että sieltä huudetaan niitä tavaroita eikä palautteita! Himputti sentään, taas on huijattu hyvä uskoista...

Palautteen antaminen on vapaaehtoista, ei pakollista!

Jos jätän vastapuolelle antamatta, niin on suurempi todennäköisyys, ettei hänkään anna.

Jos tulee liikaa palautteita, saattavat vielä ostajat luulla trokariksi, mikä en kyllä ole.

saamiensa palautteiden perusteella. Isoissa kaupoissa etenkin on painoarvoa.

Ap:lle

Ehkä voisit laittaa näille kauppakumppaneillesi viestin, ja kauniisti pyytää palautetta. Ei tylyyn sävyyn missään nimessä, koska palaute saattaa helposti unohtua. Ja onhan se kieltämättä vähän työlästäkin, kun tekemistä kaikilla on muutenkin niin paljon.

Mulle kerran eräs myyjä pisti tosi tylyn viestin tyyliin: " Et ole vieläkään antanut palautetta. Kengät kai olivat ihan hyvät, vai." Ikävän tylyltä tuntui, olisi kauniimminkin voinut pyytää! Olin oikeasti unohtanut. Kaikille käy joskus niin. Ja kai se riittää, että yleensä saa. Kyllähän niistä jo kertyy.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat