Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Lopetin imetyksen pari kuukautta sitten lapsen ollessa n.8kk. Luulin, että halut palaavat taas imetyksen lopettamisen jälkeen, mutta ei...

Raskaus- ja imetysaikana seksi ei oikein napannut ja oon nyt odotellut, että jotain viboja tulis mutta... mies pelkää etten enää halua häntä ja kohta alan pelätä minäkin. Onko múilla samanlaisia kokemuksia?

Siis että koska seksielämä on taas palannut normaaleihin uomiinsa.. ja meillä ainakin se oli ennen tosi aktiivista..

Kommentit (18)

palasi 10kk toisen lapsen syntymän jälkeen. lapsi on nyt 1,5v ja mä oon ihan pervo, en oo ikinä ollu näin " halukas" jopa mies jää nykyään kakkoseksi joten joudun usein turvautuun omaan käteen....

joten toivoa on:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kun ittellä raskausaikanakin himot hyrräsi vauhilla. muutaman viikon synnytyksen jälkeen oli jo pakko päästä taas rakastelemaan kun himotti niin paljon.

siispä ihan on yksilöllistä koska palaa halut. toisilla ei ikinä katoakkaan, toisilla palaa pian ja toisilla ei koskaan.

Nopeuteen voi vaikuttaa se, että en synnyttänyt alakautta, vaan vauva tuli maailmaan sektiolla.

Hieman arastelin paikkoja mutta jo toisella yrittämällä seksi luisti kuten ennenkin. Ainoastaan vatsanseutua on varottava, koska arpi on hieman kipeä vielä. Mutta varsinaisiin haluihin raskaus / keisarileikkaus ei ole vaikuttanut.

Olen kyllä monasti miettinyt miten olisi seksielämämme käynyt, jos olisin synnyttänyt alakautta.

Oikeastaan yllätyin, että palasi näin nopeasti ennalleen.

Koliikkilapsen vanhempana ei seksi edes käynyt mielessä ekaan vuoteen. Sitten tokan vuoden ajan lapsi itki vieläkin iltaisin, ja muulloin meillä seksiä ei harrasteta (muiden kiireiden vuoksi).

2½ vuoden jälkeen seksiä on jo ajoittain. Entiselleen seksielämä tuskin palaa...

Noin 2-3 vuotta synnytyksen jälkeen palaavat halut täysimääräisinä.

Osittain palaavat vuosi synnytyksen jälkeen.

Itsellä näin kolmen lapsen jälkeen.

Nyt haluja enemmän kuin ennen raskauksia, kun nuorin kohta 5 v.

Eli loppuun asti harrastettiin seksiä ja heti taas kun lääkäri antoi luvan :)

Varsin yksilöllisiä nämä jutut ovat, mutta itselläni ei ole ollut lapsen syntymän jälkeen halut hukassa.

Sitten kun äiti saa nukkua riittävästi ja touhuaa päivän aikaan muutakin vaipanvaihtoa. Eikä kahdella punaviinilasilla ole muuta kuin positiivistä vaikutusta.

Uni on a ja o.

asian kokenut iskä

hakuttaa koko ajan, mutta seksiielämää rajoittaa miehen epämääräiset työajat, vauvan iltaitkut ja 3-vuotias vilkas poika...muta siis halut ei oo hävinneet, pikemminkin päinvastoin.

mutta mulla palasi jo viikko synnytyksen jälkee..tai silloin jo hommailtiin vaikka jälkivuotoa oli:) väsyneenä ei seksi maistu mutta pirtsakkana vaikka joka päivä.. pelkäsin kyllä odotusaikana että halut menee vuosiksi monella mut ei!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat