Vierailija

Sivut

Kommentit (64)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Se varmaan onkin erikoisinta mitä mun tuttavapiirissä on tapahtunut. Muuten olemme menevää sakkia, joka on nähnyt maailmaa muutenkin kuin turistin silmin.

olen matkustanut ja asunut keski-aasiassa, jossa ystäväni (eikä moni suomalainenkaan) ole käynyt.

Ja olen asunut ulkomailla.

Muuta en taida keksiä, paitsi sen, että minäkin olen synnyttänyt kahdesti ilman kivunlievitystä.

- ollut aktiivipoliitikkona 8 vuotta

- työskennellyt kansainvälisissä tehtävissä vuosia, matkustan ulkomailla viikottain

- olen kyseenalaistanut esimieheni ammattitaidon

- ollut tv-ohjelmissa monia kertoja

- mennyt kaksi kertaa naimisiin

- pidän viinistä ja juon sitä paljon

- pidän raskaasta metallimusiikista ja kuuntelen sitä päivittäin

Olen ainoa, jolla on kaksi opiskelupaikkaa. Olen ainoa, jolla on osaomistusasunto. Olen ainoa, joka on seurustellut hullun kanssa (ainakin tietääkseni). Olen ainoa, joka istuu yksin joka ilta kotona. En ole käynyt ulkona pariin vuoteen. Olen ainoa, joka on tekemässä harrastuksestaan ammatin.

Tosin nyt tämä (uusi) työantaja teki korjausliikkeen ja ylensi minut aikaisempaa vastaavaan tai vähän parempaan asemaan. Mutta kyllä siis kaveripiirissä ihmeteltiin ratkaisuani lähteä ehdoin tahdoin ottamaan takapakkia uralla, jotta lapsille ja perheelle yleensäkin jäisi enemmän aikaa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat