Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (8)

julkisin varoin. Kiva, koska luomiväri näkyy nyt paremmin.

En edes tiennyt asiasta, mutta omalääkäri sanoi, että jos haluat, nuo voidaan korjata. Sanoin, että antaa palaa ja niin niitä sitten ehostettiin.

Olin kiitollinen ja iloinen, mutten koskaan ollut tullut ajatelleeksi, että luomissani olisi jotakin sellaista vikaa, jonka yhteiskunta haluaisi kustantaa. Oma kokemus oli lähinnä esteettinen, mutta kyllä sekin sieltä tautiluokituksesta löytyy, että luomien ei tarvitse roikkua.

Tämän vuoksi katson, että on lapsettomuus sairaus tai ei, niin ainakin se täytyy julkisen tuen avulla voida yrittää hoitaa. Jos kerran mun luometkin voidaan. Uskon, että lapsettomuus on hiukan isompi asia.

Vierailija:

Lainaus:

tautiluokituksen mukaan siis on, sekä myös tietyin ehdoin kansaneläkelaitoksen mukaan, kun maksavat korvauksia hoidoista.

Että jos sydän on epämuodostunut, niin saahan siihenkin hoitoa.

Tosin, kun olemme selittämättömiä, en pidä itseäni tai miestäni sairaana. Kela-korvaukset hoidoista otan kuitenkin vastaan mielihyvin! ;)

Toisaalta, emme kuole, kuten sydänpotilas, jos emme saa hoitoa.

t.2

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tautiluokituksen mukaan siis on, sekä myös tietyin ehdoin kansaneläkelaitoksen mukaan, kun maksavat korvauksia hoidoista.

Ihan maalaisjärjellä, että onhan se tietyn tyyppinen sairaus, jos vaikka kohtu on epämuodostunut, tai munatorvet tukossa, tai kaksiosainen vagina tms.

Että jos sydän on epämuodostunut, niin saahan siihenkin hoitoa.

t. se, joka sen mainitsi, ja on itse saanut sydämeensä kirurgista hoitoa pikkuvirheen takia, joka vaikutti vain rasituskestävyyteen, haitta mutta ei vaara toisin sanoen

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat