Seuraa 

Olipa sekava otsikko... Mutta homman nimi on siis se, että malttamattomana tein testin heti samana päivänä, kun kuukautisten piti alkaa ja tuloksena oli mahdottoman ohut haamuviiva. Kuukautiset alkoivat kuitenkin seuraavana päivänä. Onko minulla nyt kuitenkin mahdollisuus tulla raskaaksi tässä kierrossa, vai estääkö/viivyttääkö se pieni määrä raskaushormonia, mitä oli ennättänyt kehittyä, ovulaatiota tai muuten pienentää mahdollisuuksia tulla raskaaksi? Olin myös joutunut lisäämään kahden edellisen viikon aikana imetyskertoja 3 kertaan päivässä, olisiko se voinut vaikuttaa, että hedelmöittynyt munasolu ei pysynytkään kyydissä tai päässyt kunnolla kiinnittymään? Nyt imetyskerrat ovat taas vähentyneet 1 kertaan päivässä.

Padmi, enemmän täällä taustalla viihtyvänä :)

Kommentit (4)

Raskausoireita vaan piisaa edelleen: tajuton väsymys, mitään syötävää ei tee mieli, eilen meinasin yrjötä jäähallissa popcornin hajusta, viikonloppuna en saanut kuoharia alas edes lasillista, vaikka kuinka pinnistelin. Ja ennenkaikkea: en pysty juomaan kahvia yrityksistä huolimatta. Normaalisti olen kunnon kahvikissa ja juon kahvia 2 litraa päivässä. Kuukautiset jatkuvat edelleen, mutta ovat ehkä hieman niukemmat kuin tavallisesti. En tiedä, kuvittelenko nuo oireet, mutta kun tässä jo neljättä kuumeillaan, kokemusta raskausoireista löytyy jonkin verran... Olisikohan aivan tyhmää tehdä uusi testi? Voiko olla kuukautiset ja silti raskaana?

Padmi

en tiedä oletko lukenut tuolta suurperheellisistä tarinaani.. mut mulla on käynyt niin, että sain plussan, joka muuttui negaksi. Viimekierrossa testasin pari viikkoa haaleaa plussaa ja kun viimein sain kunnon plussan, siitä muutaman päivän päästä alkoi älytön vuoto.

Minäkin jouduin silloin lisäämään imetyskertoja ja epäilen, että kasvanut prolaktiinin määrä aiheutti sen, että alkio ei pysynyt kään kyydissä tai jopa ehkäisi kiinnittymisen..

Vuodon alkamisen jälkeen oli lämmöt koholla vielä pari päivää ja hajut teki pahaa ja plussaa testi näytti muistaakseni vielä kp 3..

Nyt imetän 1 krt/vrk (illalla) ja menossa on kp 36 luulisin.. en tiedä missä mennään kun kierrot ovat olleet jopa 50 päivää.. sekaisin kuin seinäkello koko nainen.

Olipa sekavaa mutta toivottavasti sait jotain apuja.

T.Neppis

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Melkein oli kuin minä olisin tänään tuon tekstin kirjoittanut... tosin imetys asia menee vähän erilailla.

Kerro ihmeessä kuinka käy, teetkö uuden testin, vai? Plussaonnea..

Ja anteeksi tontut, meillä on ollut netti jumissa kolmatta viikkoa, mutta nyt aletaan taas palamaan sivistyksen pariin....

Väiskitär

Tiedä tuota sitten.. kyllähän jollain on menkat alkuraskaudessa. Mutta sinuna tekisin kyllä uuden testin muutaman päivän päästä ja katsoo mitä se näyttää. Itselläni sellainen tilanne, että toista kuumeillaan. Nyt tosiaan alkoi ekat menkat synnytyksen jälkeen (5/06). Mutta tiedä näistä hormooneista. Eilen tein testin, kun on ollut kanssa kaikenlaisia oireita, ja tosiaan oikein himmeä viiva, siis 2 viivaa. tein sen marketin testillä, nehän ei ole kauhean herkkiä näin alkuun. Ehkä sitten oireilin näitä menkkoja, mutta kovin niukat ovat. Tää on varmaan sitä psykologista haaveilua....

Mutta kirjoita ihmeessä mihin ratkaisuun päädyt ja mikä on tulos. Minä tässä taidan hetken kunnella ja katsella mihin tämä kroppa on menossa...

Väiskitär

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat