Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ja millä tyylillä uit?

Pidätkö itseäsi hyvänä uimarina?

Kommentit (13)

oli pakko mennä pissalle. Pidän itseäni hyvänä uimarina, äitini opetti minut lapsena uimaan. Rakastan vettä ja kesällä olisin järvessä/meressä/altaassa koko ajan jos voisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En tiedä kuinka pitkään jaksaisin uida. Olen nyt viime aikoina lisännyt uintimääriä ja olen huomannut että kun 1500 m on täynnä niin sen jälkeen uimista voisi jatkaa " loputtomasti" . Jos ei tarvitsisi käydä vessassa välillä niin varmaan viitisen kilometriä menisi suht kevyesti. Kilometrin matkaan menee vähän alle 20 minuuttia. Uin vaparia, välillä muitakin lajeja kun alkaa sormet puutua. (hermopinne ranteessa oireilee...)

Yleensä uin hallissa 2-3 km kerrallaan, mutta jaksaisin kyllä enemmän. Etenkin jos välillä voi vaihtaa uintitekniikaa. Yleensä uin rintauintia, mutta lepuuttaa voi kätevästi uimalla välillä selkää. Uiminen ei ole kovinkaan rankkaa, jos vauhdin ei tarvitse päätä huimata.

pääasiallisesti uin rintauintia, mutta vapaauinti sujuu myös ja kun väsyttää siirryn selkäuintiin. Tavallisesti uin reilussa puolessa tunnissa noin kilometrin. En ole koskaan uinut niin paljon, etten enää jaksaisi ja selkäuinti on niin helppoa, että jatkaa voisin sillä sitten pidempäänkin, varmaan jaksaisin uida useamman kilometrin.

uimassa tulee kaytya 4-5 kertaa viikossa, sellaset 3-5kilsaa/kerta. Vaihdellen rinulia, vaparia, selaria ja perhosta... Joo, ja kilpauimari olin nuorempana, nyt vaan kuntoilen.

joskus uin 4km putkeen meressä (mitattu reitti ..kisa siis..)

Nyt menisi varmaan ainaki 2,5km - olisin kyllä aika poikki sen jälkeen.. Tekniikka toimii mutta kunto ei enää sama..

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat