Vierailija

Siis vain kyttää.

Tunnetko olosi riittämättömäksi?

Ja nyt vain rehelliset vastaukset kehiin, ei mitään kaunisteluja.

Kommentit (11)

En tunne oloani riittämättömäksi. Mies ei myönnä, että useat naiset ovat kauniimpia kuin minä. Luotan miehen arvostelukykyyn sen verran, että jos minut on rinnalleen valinnut, niin myös kelpaan sellaisena kuin olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Yleisesti ottaen en reagoi juuri mitenkään. Minusta on luonnollista että silmä katsoo kaunista, niin minä itsekin teen. Kauniit kynnet, tai ihanat kengät, suloiset lapset ja jopa upea nuori uros saa joskus pään kääntymään.

Mutta jos mies kommentoi tyyliin Wau mikä mimmi, niin sitten se loukkaa ja satuttaa. Jotenkin mun mielestäni katsella saa, mutta jos sihen tulee kommentit mukaan niin se katse on viety seuraavalle tasolle, eli on jo ajateltukin jotain muuta kun että onpa kaunis tai kivan näköinen.

Minusta on luonnotonta, jos ei ollenkaan katso muita, silloin tulisi tunne, että on jotenkin epänormaali. Itsekin katon muita, jos joku on todella viehättävä. Minusta on myös täysin normaalia, että esim. puoliksi paljaita rintoja katsoo ihan vaan senkin takia, että ne on siinä.....nuorena päivittelimme kavereiden kanssa miesten tuijottelua ja samaan aikaan kuljimme todella lyhyissä ja paljastavissa vaatteissa....nyt naurattaa. Minä muuten itse näin viimeksi perjantaina pitkästä aikaa niin hyvän näköisen miehen, että olin hetken ihan sekaisin, onneksi olin yksin liikkeellä. Tosin kun olen mieheni kanssa, en muita huomaa, hän on edelleen niin vau. Sellainen ääneen kommentointi on kyllä tyhmää, eikä mies sitä kyllä edes tee. Sellainenkin mies oli joskus vuosia sitten joka kuolasi kaikkien pameloiden perään ja vaihtoon meni aika nopeaan.

Nykyinen ei kyttää tai ylipäätään kuolaa standardiseksisymbolien perään.

Minusta naisia kyyläävät miehet ovat järjestäen tyhmiä.

Exä kyttäsi jatkuvasti, luuli etten huomannut jos sillä oli vaikka aurinkolasit päässä... V*tutti ihan suunnattomasti, tuli sellanen olo että eikö nyt mua sen verran kunnioita että tiirailis niitä joskus muulloin kun mun seurassa. Kerran itse asiassa meni sanomaankin, että hei kato, tuolla on se hyvännäkönen mimmi jota kattelin sillon aiemmin jossain toisessa baarissa! Sillon kyllä pärähti herne nenään ihan toden teolla ja suhde sitten päättyikin 2 kk sisällä.

Nykyinen on ihana, ei (muka) huomaakkaan muita! Sen seurassa voin jopa itse sanoa, että katsoppa kuinka kaunis nainen, mies katsoo, mutta ei silleen himokkaasti!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat