Vierailija

Miten voin olla mahdollisimman kauan poissa vakiotyöpaikastani menettämättä sitä? Eli nyt vauva 2kk, koska kannattaa hankkia kolmas lapsi? Onko se niin että laskettu aika pitäisi olla juuri ennen kuin vauva täyttää 3v? Saako sitten taas olla niin kauan töistä poissa kunnes uusi vauva täyttää 3v?

Kommentit (8)

itse hain uudesta vauvasta juuri hoitovapaata, kunnes täyttää 3v. Keskimmäinen täyttää 3v toukokuussa. Eli hain kolme kertaa putkeen hoitovapaata kolmesta eri lapsestamme.

voithan sanoa työnanatajalle että meinäät olla pitkään pois. Silloin hän voi hankkia sijaisen pitkällä työsopimuksella (es jos haet kerralla sinne saakka että lapsi täyttää 3). Luulen että työnantajalle on parempikin että on pitempään pois - silloin saa kunnon sijaisen tilalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Työpaikka tuntuu vastenmieliseltä mutta antaa kuitenkin turvaa. Varmaan hankalaa työnantajalle jos toimin näin, luultavasti kuitenkin toimin. Jotain muuta työtä meinaan tehdä kyllä välillä.

Mitenköhän sitten kuuden vuoden päästä hallitsen enään työtehtävät kun olen alalla jolla muutosta tulee nopeasti. No se on sen ajan ongelma.

Kiitos sinulle vastauksesta. AP

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat