Vierailija

Siinä se kysynys sitten tulikin.

Tämä mamma pääsi " viihteelle" ja iskä on hoitanut vauvaa. Voinko nyt imettää kun vauva herää varmaan kohta. Vai onko isän parempi antaa Tuttelia? Jos on parempi hoitaa seuraava syöttö tuttelilla, niin milloin voin taas antaa tisua?

Kommentit (8)

Oma fyysinen kuntoni ok. En " örvellä" , vaikka tietty hieman päähän nousikin pitkän tauon jälkeen. Minun ei tarvitse vauvaa käsitellä, vaan mies voi nostaa vauvan rinnalleni, jos imetän vaikka makuulteen.

Viimeisen tupakan poltin noin tunti sitten. Normaalisti en polta, lopetin raskauden alussa. Vauva nyt 3kk.

Suihkussa kävin jo, haisin niin baarille ja tupakalle. teetäkin ehdin juoda jo ison mukillisen.

Vauva on saanut korviketta joskus aikaisemminkin. Satunnaisesti siis. Ja tällä aikaa kun oli baarissa, noin 2,5 tuntia, on vauva juonut 60ml korviketta jo pullosta isin tarjoamana.

Mulla vaan tissit on TÄYNNÄ maitoa, joten siksi kyselin, josko voisin kuitenkin imettää.

AP

Vierailija:

Lainaus:

Alkoholia ei äidinmaidossa ole enempää kuin veressä, joten ainoa oikea riski sen suhteen on oma fyysinen kuntosi (ettet törvellä) sekä psyykkinen puoli sikäli, että vauva voi aistia hiprakankin. Tupakointi on vähän hankalampi kysymys. Poltatko muuten? Onko vikasta tupakasta pitkä aika? Ainakin kannattaa painua suihkuun, ettei vauva haista ja aisti sitä kautta olotilaasi. Kannattaa myös juoda jotain muutakin kuin sitä siideriä samantien.

Oletteko antaneet aikaisemmin jo korviketta vai olisiko tämä eka kerta?

Jos korviketta on annettu aikaisemminkin, päätyisin itse tilanteessasi siihen ennemmin ja pumppaisin saman verran lavuaarista alas, ettei maitomäärä vähene. Ja seuraavan kerran koittaisin välttää röökiä... se kun on pahempi imetyksen kannalta kuin siideri :( Jos taas korviketta ei ole tarvittu koskaan, en ehkä altistaisi lehmänmaidolle yksittäisen tilanteen takia.

Onneksi en ole sinä, sori vaan ;P

Vaikka joissain lähteissä sanotaan että jos äiti polttaa vain muutaman, imetyksen etu on suurempi. Ja vauva voi vieroksua kun tuoksut oudolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Alkoholia ei äidinmaidossa ole enempää kuin veressä, joten ainoa oikea riski sen suhteen on oma fyysinen kuntosi (ettet törvellä) sekä psyykkinen puoli sikäli, että vauva voi aistia hiprakankin. Tupakointi on vähän hankalampi kysymys. Poltatko muuten? Onko vikasta tupakasta pitkä aika? Ainakin kannattaa painua suihkuun, ettei vauva haista ja aisti sitä kautta olotilaasi. Kannattaa myös juoda jotain muutakin kuin sitä siideriä samantien.

Oletteko antaneet aikaisemmin jo korviketta vai olisiko tämä eka kerta?

Jos korviketta on annettu aikaisemminkin, päätyisin itse tilanteessasi siihen ennemmin ja pumppaisin saman verran lavuaarista alas, ettei maitomäärä vähene. Ja seuraavan kerran koittaisin välttää röökiä... se kun on pahempi imetyksen kannalta kuin siideri :( Jos taas korviketta ei ole tarvittu koskaan, en ehkä altistaisi lehmänmaidolle yksittäisen tilanteen takia.

Onneksi en ole sinä, sori vaan ;P

Itse asiassa se tupakka on pahempi on tässä tapauksessa kuin siideri, jos polttamisesta ei ole vielä kulunut paljoa aikaa. (Alkoholin määrä äidinmaidossa on minimaalinen, mutta tupakan myrkyt vaativat aikaa hävitäkseen.)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat