Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Minulla on aivan ennenkokematon tilanne, nimittäin asia on niin, että kuukautiseni ovat pari viikkoa myöhässä, rinnat arat, oksettaa, pissattaa, ym. MUTTA raskaustestit näyttävät negatiivista? mistä voisi johtua? useempaan otteeseen olen testin tehnyt (tosin ihan supermarketista ostetun testitikun..tiedä sitten kuinka luotettavia).

Mitähän kannattaisi tehdä jos nuo kuukautiset ei tuosta ala? onko mahdollista että olen kuitenkin raskaana, vaikka testit näyttävät muuta? Neuvoja ja kokemuksia otetaan vastaan.

Kommentit (3)

Mä tein testin kun menkat oli 2 päivää myöhässä niin negaa näytti, samoin kävi seuraavana päivänä ja sitä seuraavana. Sitten menin yksityiselle verikokeeseen kun silloin saa vastauksen heti. (Terkkarissa otetaan testi virtsasta ja eikö tuloksen saannissa kestää?) Nyt olen onnellinen 4kk:n tytön äiti :-)

...teveyskeskukseen teettämään raskaustestin.Siellä saa varman tuloksen.Oireesi kyllä puhuu muuta kuin nuo sun kaupan testit.

SurinaS

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olet vain todennäköisesti tehnyt testin liian nopeasti. itselleni kävi samoin. maltoin odottaa vielä viikon ja sitten testi olikin positiivinen. pissasta tehtävät raskaustestit joskus näyttävät nk. väärää negatiivista mutta ei koskaan väärää positiivista. :)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat