Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ei ole kohteliasta muita uimareita kohtaan, jos bikinin reunoilta rehottaa paksu karvoitus, saati jos pesutiloissa kumartuessanne persvaostanne pistää esiin 10 sentin "karvapiikki".

Kiitän.

Sivut

Kommentit (55)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ehkä ap poistui, mutta minä tulin tänne ja olen ap:n kanssa samaa mieltä. Minusta on lapsesta asti ollut ihan kamalan näköistä, jos bikinirajoista tursuaa karvoja. Siellä suihkun puolella toisten karvat ei kyllä minua haittaa. Jos on herkkä iho, niin voisi niitä kamalimmin tursuavia karvoja edes vähän saksilla lyhentää.

Enkä voi kun ihmetellä, että vielä tänäkin päivänä näkee sellasia puskia kauniilla nuorilla naisilla. Ja tosiaan, en kyttää, mutta ei niihin voi olla kiinnittämättä huomiota. Miesparat...

Olen 38-vuotias, enkä ole koskaan katsonut kenenkään karvoitusta uimahallissa niin, että olisin jälkikäteen muistanut millaisia karvoituksia kenelläkin oli. Katseeni on voinut siis sattumalta osua jonkun karvoihin, mutta minua ei oikeasti kiinnostaa pätkänkään vertaa kenenkään karvat. Miksi kiinnostaisi? No, itselläni kasvaa niin vähän karvaa, ettei minun tarvitse ärsyyntyä niille kanssasisarilleni, jotka eivät näe hirveää vaivaa karvoituksensa suhteen. Kuten ap ilmeisesti tekee.

Olette ilmeisesti miltei kaikki todella juntteja karvaperseisiä maalaistolloja.

Tottakai älyttömät karvareuhkat suorastaan pistää silmään erikseen katsomattakin.

Kuntosalillakin inhottaa katsella köyhiä, rumasti pukeutuvia läskikasoja. Itselläni on upea karvaton vartalo ja kalliit urheiluvarusteet.

-ap-

Bussissa voisi vielä onnistua, mutta ei ainakaan autoa ajaessa. Jos karvat haluaa ja nimenomaan itse haluaa ajella, niin mieluummin jo kotona ennen lähtöä. Suosittelen tätä käytäntöä sinullekkin ap.

Heillä vasta tursuaakin! Pitäisikö miesten siis ajaa paitsi reidet, myös navanalunen, ehkä rinta- ja selkäkarvatkin. Musta karvaiset miehet on rumia, mutta en silti ajatellut vaatia heitä sheivaamaan. Haloo! Ajelkaa omanne just niin olemattomiksi kuin haluatte, mutta älkää puuttuko muiden henkilökohtaisiin asioihin.

Sitä paitsi, karvaisuus alkaa taas olla in!

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat